Bu konudan cidden sıkıldım.Bu bölümde her şeyi çok detaylı bir şekilde anlatacağım ve sonra bir daha böyle bir bölüm yapmayacağım.
Prim için demiyorum ama etrafınızda bp nin estetik ameliyat olmadığını söyleyen insanlar varsa bu bölüme etiketleyin.
Bölüme geçmeden uyarımı yapacağım, ben estetik kötü bir şeydir demiyorum sadece bunu kabullenin ve konu kapansın.
"Bir sürü idol estetik yaptırdı neden sadece blackpinke takılıyorsunuz?" Diyenler var
Bu estetik konusunun sürekli konuşulması antiler yüzünden değil, blinkler yüzünden. Blinkler en baştan kabul etseydi bu konu kapanacaktı. Ama blinkler o kadar çok inkar ettiler ki bu artık konu olmaktan çok skandal gibi bir şey oldu.
Yg de estetik yasak diyenler var, ona bakarsak sevgili yapmakta yasaktı?
Estetik yasağı medya oyunu.
Teker teker bütün üyelerdeki estetiği göstereceğim
Jisoo
Ben jisoo'da estetik yok diye biliyordum ama varmış.
Jisoo, epicanthoplasty ve Blepharoplast ameliyatı olmuş
Yani üst göz kapaklarından yağ almış ve gözlerinin dış köşelerini kaldırarak sıkılaştırmış
jisoo gözlerinin iç kısımlarının daha iyi görünmesi için de ameliyat olduVe cerrahlar jisoo'nun burnunun ucunu hafifçe aşağı bakacak şekilde sabitlediğini düşünüyor çünkü koreliler kalkık burnu hoş karşılamıyorlarmış. Korelilere göre mi yaşayacak diyeceksiniz ama jisoo'nun visual olması için yüzünün kore standartlarına uyması gerekiyor.