2ne1 x blackpink

689 49 168
                                    


Başlıktaki konuya geçmeden önce son defa konuşmak istediğim bir konu var.

Hareket hastalığı

Bu konu hakkında son defa konuşacağım. Bazıları hareket hastalığını çok yanlış biliyor çünkü hareket hastalığı 3 bölümden oluşuyor. Taşıt tutması, Akatizi ve hipoaktivite.

Jenniede, Bu 3 hastalıktan hipoaktivite olsaydı sesimi çıkarmazdım çünkü hipoaktivite, Yavaş hareket etme hastalığı olarak da bilinir ve bu hastalık aşırı ağır hareket etmek, uyuşukluk ve fazla sakinlik gibi belirtileri vardır.

Ama jennie'de olan hastalık taşıt tutması. Peki bunu nerden biliyorum?

 Peki bunu nerden biliyorum?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gördüğünüz bileklik hareket hastalarının taktığı bir şey ve jennie burda gemide

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gördüğünüz bileklik hareket hastalarının taktığı bir şey ve jennie burda gemide. Bu da demek oluyor ki kızın hastalığı gemide tutuyor ve taşıt tutması hastalığı olduğuda anlaşılıyor.

Bu hastalık bazı idollerde de var ve sizde gördüğünüz gibi gemi veya uçak gibi taşıtlarda tutan bir hastalık.

Jennie, bir yerde nefesinin diğer insanlara göre daha çabuk kesildiğini söylüyor. Tabi drama queenler durur mu? Öyle bir anlatıyorlar ki sanki jennie hiç bir şekilde nefes alamıyor, elini kaldırsa nefesi kesilecek gibi davranıyorlar.

Bence bu konu için bu kadar açıklama yeterli.

2ne1 x blackpink

Bu konu yıllardır kapanmıyor.

Burada tek tek başarıları saymayacağım ama lütfen 2ne1'nın sadece ismini bilenler "bp daha başarılı" demesin.

Kpop yollarını yapan gruplardan biri 2ne1?

Kpop'u dünyaya yayan gruplardan biri?

Bazılarıda "blackpink, ygyi güçlendirdi." Üzgünüm ama kpop'un yollarını yapan gruplar yg'de varken bu dediğiniz çok saçma. 2ne1 şu anda yok ama bigbang hala orada. Hala cb bekliyorum.

Konu açılmışken bts ve bigbang hakkında da konuşalım. Bu konuyu konuşunca toxic Army oluyorum. Niye çünkü btsi yüceltmiyorum.

Sadece bts değil, kpop gruplarının temeli bigbang? Bigbang yolu açmadı, yolu yaptı. Şu anda grupların yaptığı ve sizinde normal olarak bulduğunuz şeyleri bigbang getirdi.

Bigbang, kendi müziğini yazan ve prodüktörlüğünü yapan ilk grup, bigbang ışıklı çubuklara sahip olan ilk sanatçı, dağılmadan solo müzik kariyerlerine sahip olan ilk grup, batılı sanatçıyla işbirliği yapan ilk grup, uluslararası ödül alan ilk grup, bigbang "mini album" konseptini yapan ilk grup, bigbang rapline'ı olan ilk grup, bigbang geniş ölçekli dünya turu yapan ilk grup.

Ve dahası, şu an %1 ni falan anlattım. Mini album, solo, şarkı yazma, ışıklı çubuk, dünya turu falan filan bunların hepsini bigbang getirdi. İdollerinizin boyadı saç renkleri bile bigbang'den geldi. Bigbang, saçlarını alışılmadık renge boyayan ilk grup.

Bigbang yolu yaptı, bts o yolu geliştiriyor.

Buraya daha neler neler yazardım da neyse

Bu bölümü yapma amacım 2ne1 ile blackpinki, bigbang ile de bts karşılaştırmayın demek için. Çünkü idollerinizin geçtiği o yolları, sadece ismini bilerek eziklediğiniz gruplar yaptı.

Bazı VIP lerin dediği bir şey var "bigbang kpopu oluşturdu" gibi şeyler söyleyenler var. Ve bazen bu lafı çok haklı buluyorum.

Seungri olayı hakkında bir şey söyleyeceğim. Belki linç yiyeceğim ama ben seungriden nefret edemiyorum. Bu istesemde olmaz çünkü 3 yıldır VIP yim.

Bazıları tecavüz ettiğini söylüyor ama böyle bir şey yok. O zamanlarda polislerde açıklama yapmıştı ve tecavüz yok

Ve gerçekten büyük bir kesim seungri'nin suçsuz olduğunu ve gruba dönmesi gerektiğini söylüyor

Neyse ben bu konu hakkında daha fazla konuşmayacağım ama bu konu hakkında bir wattpad hesabı konuşmuştu. Uzun bir bölümdü ama hangi kitap olduğunu unuttum. Bilen varsa yoruma yazsın

Bugün de toxic army olduk çok şükür flwmdlwmxkw

Bu arada bp yeni bir cb veya solo yapmadan bu kitaba bölüm gelmeyecek.

blackpink Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin