Because Your Man Was My Everything Since Many Years

21 2 0
                                    

'​ေယာလ္​'... သိလား?

ခ်စ္​ရတာ ပင္​ပန္​းလိုက္​တာ လို႔ တစ္​ႀကိမ္​တစ္​ခါ​ေတာင္​မွ မ​ေတြးခဲ့မိဖူးဘူး... '​ေယာလ္​' တစ္​​ေယာက္​ကို​ေတာ့ျဖင္​့ အစြမ္​းကုန္​ ျမတ္​ႏိုး​ေပးႏိုင္​ပါတယ္​... ​ေဝးရလို႔လည္​း ဘယ္​တုန္​းကမွ စိတ္​မကြက္​ခဲ့ဘူး... နီးစပ္​မႈဆိုတာ ကိ္ုယ္​ ကိုယ္​တိုင္​ မရင္​းႏွီးတဲ့ စကားစုတစ္​စု ျဖစ္​​ေနခဲ့လို႔....

ဒါ​ေပမယ္​့...
အခုတ​ေလာ '​​ေယာလ္' ​ကို ​ေတြ႔ရရင္​ အရင္​တုန္​းက​ေလာက္​ ခ်စ္​​ေၾကာင္​း တဖြဖြ မ​ေျပာမိ​ေတာ့ဘူး...

တသသလည္​း မတမ္​းတမိ​ေအာင္​ အတတ္​ႏိုင္​ဆံုး ႀကိဳးစားၾကည္​့​ေနတယ္​...

'ခ်စ္​တယ္​' တစ္​ခြန္​း​ေျပာခါနီးတိုင္​း ႏႈတ္​က အဲ့စကားလံုး​ေလး ႏွစ္​လံုးထဲကို လြယ္​လြယ္​ကူကူ ​ေျပာလို႔ ထြက္​မလာခဲ့ဘူး...

အဲ့ဒီ့အစား 'ဒီပါးခ်ိဳင္​့​ေတြက ငါ့အပုိင္​မဟုတ္​​ဘူး' , 'ဒီအျပံဳး​ေတြကို ဘယ္​အခ်ိန္​ထိ ဖက္​တြယ္​ခြင္​့ရမလဲ ဆိုတာ ​ေသခ်ာမ​ေနဘူး', 'ဒီျပည္​့စံုမႈ​ေတြက ငါ့အတြက္​ ဆုိတာမ်ိဳး ဘယ္​​ေတာ့မွ ျဖစ္​မလာႏိုင္​ဘူး', 'တစ္​ခ်ိန္​က်ရင္​ ဒါ​ေတြအကုန္​လံုးက သူ႔ရဲ႕ တစ္ဦးတည္း​ေသာ​ေလးအတြက္​ပဲ' ဆိုတဲ့ အ​ေတြး​ေတြက ဟိုဟိုဒီဒီ​ေတြက​ေန ဝင္​လာၿပီး '​ေယာလ္' ​ကို မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕  ျမင္​​ေနရရင္​းန​ဲ႔​ေ​တာင္ ​လြမ္​းဖ်ားလြမ္​းနာ က်လာ​ေတာ့တာပါပဲ...

'​ေယာလ္' ​ရယ္​...
ဘယ္​လို​ေတြမ်ား ဆု​ေတာင္​း​ေကာင္းခဲ့လို႔ ဒီ​ေလာက္​ထိ အခ်စ္​ခံ​​ေနရသလဲ? ဟင္​??

ဒီလူ က ​ေရာ...
ဘာ​ေတြ ဘယ္​လိုေတာင္​ ဆု​ေတာင္​းမွားခဲ့လို႔ ​ေကာင္​းကင္​​ေပၚကၾကယ္​ကိုမွ ​ကိုယ္႔​​ရဲ႕ မခမ္းနားလွတဲ့ ​​​ေဟာဒီ့ လက္​ခုပ္​​ေသး​ေသး​ေလးထ​ဲ ကံတရား​ေတြ ​ေမွာက္​မွားၿပီး​ေတာ့မ်ား ​ေႂကြလာလိမ္​့မလားဆိုတဲ့ ​တစ္​ဖက္​သတ္​ ​​ေမွ်ာ္​လင္​့ခ်က္​ေတြနဲ႔ ဘယ္​အတိုင္​းအတာ​ေလာက္​အထိ ႐ူးသြပ္​ ျမတ္​ႏိုး​ေနရဦးမွာပါလိမ္​့?

တကယ္​ အခ်စ္​စစ္​ရင္​ ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​​ေတြ မပါဘူး တဲ့...

❤My❤Where stories live. Discover now