No Title... Just a deep feeling!

61 9 0
                                    

ရ​ေတာင္​့ရခဲ အခြင္​့အ​ေရး​ေလးတစ္​ခု.....

ကိုယ္​့တစ္​ကိုယ္​စာ လြမ္​းဆြတ္​တမ္​းတမႈ... ႐ူးသြပ္​စြဲလမ္​းမႈ​ေတြကို ဘုရားက မၾကည္​့ရက္​​ေတာ့လို႔မ်ား ဒီအခြင္​့အ​ေရး​ေလး ​ေပးသနား​ေလျခင္း​လား???

ထင္​မိပါတယ္​.... ကိုယ္​မ်ား အရမ္​း​ကံေကာင္​း​လြန္း​ေနသလား?
ဒါမွမဟုတ္​... အ​ေဝးတစ္​​ေနရာက သူ​... ကိုယ္​့ႏိုင္​ငံကို ဆိုက္​ဆိုက္​ၿမိဳက္​ၿမိဳက္​​ေရာက္​လာတာဟာ ကိုယ္တို႔နွစ္ေ​​​ယာက္​ရဲ႕ ေ႐ွးဘဝက ​အထံု​ေရစက္​​ေသး​ေသး​ေလးတစ္​ခု.. ဒီဘဝထိ ကပ္​ပါလာတာမ်ားလား? ဒါမွမဟုတ္​ သူနဲ႔ကိုယ္​ဟာ......???

Hmm..... ​ေတြး​ေနတာ​ေတြက​ေတာ့ အမ်ိဳးကိုစံုလို႔ရယ္​....

ဒါ​ေပမယ္​့... ​ကိုယ္​လံုးဝ​ေမ့​ေနခဲ့တာ....

သူ႔အ​ေပၚ ကိုယ္​့ရဲ႕ ျမတ္​ႏိုး​ေႏွာင္​တြယ္​စိတ္​....တမ္​းတ​ေမ်ွာ္​မွန္​းစိတ္​​ေတြ​ဟာ အျမင္​အာရံုနဲ႔ အသိစိတ္​ဝိဥာဥ္​​ေ႐ွ႕... အျငင္​သာဆံုးဖံုးလႊမ္​း​ေနခဲ့လို႔ ခဏတာ ကြယ္​​ေပ်ာက္​​ေနခဲ့တဲ့ အမွန္​တရားတစ္​ခုကို......

ဟုတ္​ပါရဲ႕.... သူဟာ လူ​ သန္​း​​ေပါင္​းမ်ားစြာရဲ႕ အခ်စ္​ခံ မင္​းသား​ေလးတစ္​ပါး.....

ကိုယ္​က ခ်စ္​ရတာ သူ႔တစ္​​ေယာက္​တည္​းကို ဆို​ေပမယ္​့ သူ႔ကို ခ်စ္​​ေနတာက​ေတာ့ ကိုယ္​တစ္​​ေယာက္​တည္​းမဟုတ္​ဘူးရယ္​​ေလ....

ကိုယ္​ဟာ သူ႔ကို တစ္​ခ်ိန္​လံုးမွန္​း​ေမ်ွာ္​ၾကည္​့​ေနၾကရတဲ့ လူအားလံုးထဲ ဘယ္​ႏွ​ေယာက္​​ေျမာက္​မွန္​း​ေတာင္​မသိႏိုင္​တဲ့ ထူးမျခားနား လူသားမိန္ကေ​လးတစ္​​ေယာက္​.....

ကိုယ္​့ရဲ႕ တည္​႐ွိ​ေနမႈ​ေနတစ္​ခုဟာ သူ႔မ်က္​​ေတာင္​တစ္​ခ်က္​အခတ္​... မ်က္​ဝန္​းတစ္​ဝိုက္​ကို ႐ိုက္​ခတ္​သြားမယ္​့ ​ေလထုမွ်င္​​တန္း​ေ​လးတစ္​ခု​စာေလာက္​​ေတာင္​ သူတစ္​ယာက္အတြက္က သိသာမႈ အလ်ဥ္​းမ႐ွိ.... ထင္​႐ွားမႈ​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေနတဲ့အ​ေနအထား....

Awww... ​ေဝးကြာျခင္းတရားဟာ​လည္​း​ေနာ္​.....

ဘယ္​လိုမ်ား​ေတာင္​ ရင္​နာစြာ ရယ္​​ေမာဖြယ္​​ေကာင္​းရ​ေလသလား?

❤My❤Where stories live. Discover now