1

12.7K 342 29
                                    

Zawgyi>>>

မိတ္ဆံုစားပြဲတစ္ခုဟုထင္ရေသာ ထမင္းစားဝိုင္းတြင္...အသက္ျကီးျကီး လင္မယားစံုတြဲနွစ္ေယာက္နွင့္ ခပ္ငယ္ငယ္သာရွိေသးေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္တို႔အတူရွိေနသည္...

ေကာင္ေလးက အသက္အားျဖင့္ 19 နွစ္ေလာက္သာရွိဦးမည္ျဖစ္ၿပီး ေငြမွင္ေရာင္ဆံပင္တို႔အား ခပ္အုပ္အုပ္ခ်ထားသည္...

နွာေခါင္းလံုးလံုး ပါးလႊတဲ့နႈတ္ခမ္းပါးအေသးေလးက ပန္းႏုေရာင္သန္းၿပီး ဝိုင္းစက္တဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြနဲ႔ လူေကာင္ညႇပ္ညႇပ္ထိုေကာင္ေလးက အဆိပ္ျပင္းျပင္းေႁမြေဟာက္ေလး...

တိတ္ဆိတ္စြာထိုင္ေနေသာ္ျငား စိတ္မရွည္မႈကိုျပေသာ လက္ေခ်ာင္းရွည္သြယ္သြယ္တို႔က ကိုင္ထားေသာဖန္ခြက္ကိုတေတာက္ေတာက္ ေခါက္ေန၏... မ်က္ခံုးတစ္ဖက္ကိုပင့္တင္ရင္း မ်က္လံုးကိုေမွးစင္းကာအလိုမက်ဟန္ျပဳသည္ကပင္ ဆြဲေဆာင္မႈတစ္မ်ိဳး...

သတိထားမိပံုမရေသာ လင္မယားနွစ္တြဲမွာေတာ့ စကားေတြေဖာင္ဖြဲ႕ကာေျပာရင္း ငယ္ငယ္တည္းကသိပံုရတာေျကာင့္ ရင္းရင္းနွီးနွီးပင္ ေပ်ာ္ရႊင္ေနျကသည္..

ထိုင္ေနတဲ့ေကာင္ေလးမွာေတာ့ အဲ့လိုမဟုတ္...ထမင္းကိုစိတ္မပါလက္မပါသာ ဝါးေနရင္း ဘာကိုမွစိတ္မဝင္စားဟန္ဝဋ္ေက်တန္းေက်ပင္ ထိုင္ေနပံု...

မိတ္ဆံုစားပြဲတစ္ခုတင္မကေသာ သူ၏ေစ့စပ္ပြဲကို သိပ္ေတာ့သေဘာက်ဟန္မရွိေပ...

လက္ထပ္ရမည္ဆိုေသာ လူမွာလည္းအခုခ်ိန္ထိေရာက္မလာေသး၍ သူ႔စိတ္ကိုပို၍မျကည္မလင္ျဖစ္ေစတယ္...

"သူလာျပီ Boss"

ထို႔ေနာက္ တံခါးဖြင့္သံတစ္ခုနွင့္အတူ ဝင္လာေသာ လူတစ္ေယာက္...

ရွပ္အက်ႌျကယ္သီးမ်ားအား ျဖဳတ္ထားတာေျကာင့္ ရင္ဘတ္အလယ္ထိပင္ေပၚေနသည္...
အျပဲမ်ားစြာရွိေသာ
ဂ်င္းေဘာင္းဘီနွင့္အတူ ဖြာလန္ျကဲေနေသာ သူ၏အနီေရာင္ဆံပင္မ်ားကို လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ထိုးသြင္းဆြဲဖြလိုက္ေသး၏...

ဘာတစ္ခုကိုမွဂရုစိုက္ပံုမေပၚတဲ့စူးစူးနစ္နစ္အၾကည့္ေတြ...
ဂ်ာကင္တစ္ထည္ကိုပခံုးေပၚတင္ရင္း လက္တစ္ဖက္ကေဘာင္းဘီအိတ္ထဲထိုးထည့္ကာ ေခါင္းကိုေမာ့ရင္းေလ်ွာက္လာသည္က တစ္မ်ိဴးပင္ၾကည့္ေကာင္း၍ခန္႔ညားသည္...

ETERNITY (BL×OC)Where stories live. Discover now