3

6.7K 225 12
                                    

Zawgyi>>>

စစ္ေနာင္ သေကၤတ ကိုယ္ေလးေပၚတက္ခြကာ အတင္းဖိနမ္းေနသည္မွာ ဆုိဖာတြင္နစ္ဝင္ေတာ့မည့္အလား...

ေကာင္ေလးလက္ေတြကလည္း စစ္ေနာင္ ကိုသိုင္းဖက္ထားကာ အနမ္းတို႔အားအငမ္းမရတုန္႔ျပန္ေနသည္...

ထို႔ေနာက္ စစ္ေနာင္ လက္ေတြက အက်ႌကိုဆြဲျဖဲပစ္ကာ သေကၤတ ကိုယ္ေလးကို အနမ္းေတြေလွ်ာက္ေပးေနေတာ့သည္...

သေကၤတ ရဲ႕ရင္ဘတ္ကပြင့္ဖတ္ေလးေတြကိုလဲ တျပြတ္ျပြတ္စုပ္ယူေနကာ ေအာက္ဘက္ကလဲ ေဘာင္းဘီျကားလက္လွိဳသြင္း၍ တင္ပါးေလးေတြကို ဖိညႇစ္ေနသည္မို႔ ခါးေလးေကာ့ကာညည္းညဴ၍ ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကိုလဲဆြဲကိုက္ထား၏...

အိစက္ေနေသာအထိအေတြ႕ေျကာင့္ စစ္ေနာင္ လက္ေတြက သေကၤတ တင္သားလံုးလံုးေလးအား လက္နွစ္ဖက္ျဖင့္ဖိညွစ္ကာ စိတ္ျကိုက္ကိုဆုပ္နယ္ပစ္ေနေတာ့တယ္...

"အ့ အာ့ ကိုစစ္...Immm"

သေကၤတ ညည္းညဴသံေတြက စစ္ေနာင္ စိတ္ကိုပိုျကြေစကာ ေအာက္ပိုင္းကညီငယ္ကလဲ မာတင္း၍ အတြင္းခံထဲပင္မဆန္႔ခ်င္ေတာ့...

မိမိကိုယ္ေပၚမွ အဝတ္တို႔အားဖယ္ရွားလိုက္ေသာအခါ ဆိုဖာတစ္ခုေပၚတြင္ boxer သာရွိေတာ့ေသာလူနွစ္ေယာက္ အငမ္းမရနမ္းရိႈက္ေနျကသည္...

စစ္ေနာင္ အားမရေသး၍ သေကၤတ ကိုယ္ေလးအားဆြဲေမွာက္ကာ ဆိုဖာတြင္ေလးဖက္ေထာက္ေစ၍ အေနာက္ဘက္အလွကို ရမၼက္အျပည့္ျဖင့္စိုက္ျကည့္ေနမိသည္...

သေကၤတ ကသူ႔ကိုေနာက္ေက်ာေပးထားကာ ဆိုဖာကိုလက္ေထာက္ေပးထားသလိုျဖစ္ေနတာေျကာင့္ တင္ပါးလံုးလံုးေလးေတြက အေနာက္ကေနပစ္သြင္းခ်စ္ရာေကာင္းေအာင္ ျမဴဆြယ္ေနေတာ့သည္...

ေကာင္ေလးရဲ႕တစ္ကိုယ္လံုးကျဖဴဥၿပီး ႏူးညံ့ေနသည့္အျပင္ သူကိုက္ထားတဲ့ကိုက္ရာေလးေတြက နီရဲလို႔...

သေကၤတ ရဲ႕ေက်ာျပင္တစ္ေလွ်ာက္အနမ္းေတြ တရစပ္ေပးရင္း မိမိလက္ဝါးရာေတြထင္သည္အထိ ကိုိုဖိရိုက္ပစ္ေန၏...

အေနာက္ဘက္ကေနနမ္းသလိုျဖစ္ေနတာေျကာင့္ မိမိ ဇက္ကိုလွည့္ကာ နွုတ္ခမ္းသားတို႔အားနမ္းရိႈက္ေနေသာသူ႔အား အလိုက္သင့္တုန္႔ျပန္ေပးေနတယ္...

ETERNITY (BL×OC)Where stories live. Discover now