2

6.1K 266 33
                                    

Zawgyi>>>

မိမိမ်က္စိေရွ႕မွ အလုပ္ရႈပ္ေနေသာအေကာင္ေပါက္အား စစ္ေနာင္ ေလဘာတီအျကည့္တို႔ျဖင့္ျကည့္ေနသည္...

ေက်ာင္းသား...နာမည္ကဒ္နဲ႔ဝတ္စံုေျကာင့္သာယံုရတယ္ ေက်ာင္းသားနဲ႔တူတဲ့ လကၡဏာတစ္ခုမွမရွိ...ေနခ်င္သလိုေန စားခ်င္သလိုစား...ေျပာလိုက္ရင္လည္း အေကာင္းတစ္ခုမွမပါ...

ဒါလဲမဆိုးပါဘူးဟု စစ္ေနာင္ ေကာက္ခ်က္ခ်လိုက္သည္...တကယ္ေတာ့ မာယာေတြျပည့္နွက္ေနေသာလူမ်ိဳးနွင့္သူလက္မထပ္ခ်င္ပါ...

လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနတဲ့ဘဝကို သူနွစ္သက္ေပမဲ့ ကုမၸဏီကိစၥေတြေခါင္းပံုလႊဲေတာ့မည့္ အေဖ့ေျကာင့္သာ လက္ထပ္ပဲြကိုလက္ခံလိုက္ရသည္...

နွစ္ဖက္မိဘသေဘာတူထားတယ္ဆိုကတည္းက တစ္ဖက္ကလဲသူ႔အေျကာင္းသိရဲ့သားနဲ႔ လက္ခံခဲ့ပံုေထာက္ရင္ ဒီအနွီလူသားဟာလည္း သိပ္ျပီးလိမၼာတဲ့အစားထဲပါမည္မဟုတ္...

စစ္ေနာင္ ေတြးေနစဥ္မွာပဲ သေကၤတ သူ႔နားေရာက္လာကာ ဝိုင္နွစ္ခြက္ကိုလည္း လက္မွာကိုင္ထားသည္...

"က်ြန္ေတာ္တို႔မျကာခင္လက္ထပ္ရေတာ့မွာဆိုေတာ့ ေျပာစရာေတြရွိလာမယ္လို႔ထင္တယ္"

သေကၤတ မိမိလက္ထဲမွဝိုင္တစ္ခြက္အား လွမ္းေပးလိုက္ေတာ့ စစ္ေနာင္ ယူကာေသာက္လိုက္သည္...
ထိုလူဟာအခ်ိန္တိုင္းမူးခ်င္ေနပံု ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္နိုင္သည္...

သို႔ေသာ္...ဘယ္ေလာက္ေသာက္ေသာက္မမူးတာလဲ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္နိုင္ေနျပန္သည္ေလ...

"ကိုစစ္ ကဆိုးတယ္ဆို?"

"မင္းေလာက္ေတာ့မဟုတ္ဘူး"

စစ္ေနာင္ စကားကို သေကၤတ သေဘာက်စြာရယ္မိသည္...

"ဘာလို႔?"

"ငါကအရြယ္ေရာက္မွဆိုးတာ မင္းလိုအသက္မျပည့္ပဲ ယြစိထိုးေနတာမဟုတ္ဘူး"

သေကၤတ မ်က္ရည္ပင္ထြက္သည္အထိ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရယ္ေမာေနတာကို စစ္ေနာင္ ျကည့္ရင္း စုပ္သက္သည္...
သူကဆိုးတာမဟုတ္ပဲ ရူးေနတာလဲျဖစ္နိုင္သည္ဟူ၍...

"က်ြန္ေတာ္ကအနည္းဆံုး လူမသတ္ဘူးေလ"

"လူသတ္တာကို ဆိုးတယ္လို႔မင္းထင္လား?"

ETERNITY (BL×OC)Where stories live. Discover now