Ahh!! Uyandım işte. Telefon çalıyor, köpeğim body havlıyor ve ben ne yapacağımı bilmiyorum! Tarlası yanmış çiftçi gibi öylece yatak başında oturuyorum...
Tamam! Kendine gel Toprak!! Şu telefona cevap ver ve Body'i sustur. Her neyse ilk baş telefonu açtım. Telefondaki dostum olan Irmak'tı.;
-Toprak çabuk kalk! Kaç saattir arıyorum niye cevap vermiyorsun?
+Tamam işte açtım. Konu nedir?
-Konu mu? Hıhh. Umarım unutmamışsındır Toprakcığım!!
(Acaba neydi konu? Unutmuştum aslında. Ama ona söyleyemedim. Tamam tamam söyleyeceğim...)
+Irmak kusura bakma ama ben konumuzu unuttum!
-Neee!! Dedi kızgın bir şekilde...
+Evet maalesef çok yoğundum ve konumuzu unuttum. Sence de doğal bir şey değil mi?
-Tamam tamam. Ayın kaçı bugün?
+18 Ocak Pazar?
-Eeeeee
+Eeee si sana konuyu unuttuğumu söylemiştim!
-Tamam tamam kızma! Anlatıyorum. Şimdi beni iyi dinle. Bugün ayın 18 'i sümüklü! Ve bizim planlarımız vardı. Sen, ben, ve Damla ile arabamızla anneannemin eski evinde mükemmel bir tatil yapacaktık! Ve en çok ta sen istiyordun bunu sümüklü!
+Tamam tamam kes şu sümüklü muhabbetini. Şimdi aklıma geldi. Fakat ben Body' yi burada yalnız bırakmam?
-Sümüklücüm zaten o da bizimle gelecekti... Sana bakıyorum da bayağı unutkanlık başlamış sende...
+Offf tamam kapa telefonu da hazrlanayım artık bence...
-Tamam Sümüklücüm. Saat 14:00 'da Damlayla seni evin önünde almaya geliriz. Öptüm sümüklü bayyyyyy..!
..........
Telefonu kapattıktan sonra saate baktım ki bakmaz olaydım!Saat 13:07...Tamam. Hadi başlayalım. Benim için hızlı bir maraton olacaktı. Çünkü ben en az 2 saatte hazırlanırdım. Bence iyi bir deneyim olabilir benim için...
Arkadaşlar kitabı okuyup beğendiyseniz arkadaşlarınıza da tavsiye edebilir misiniz? Unutmayın vote ve yorum olmazsa yeni bölüm gelmez. Üzgünüm. Ama ben Size güveniyorum sümüklülerim fsgsfsbs. Öptüm kib bay ☺ :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşıdaki Ev
Fiksi RemajaHepimiz boş bir evin gece halini düşünmüştür. Ya bu ev perili ise?...