"8.BÖLÜM"

14 2 0
                                    

(Taner Karademir'den )

Toplantıdan yeni çıktığım için başım felaket ağrıyordu normalde toplantılara kağan girerdi ama bugün kağan olmadığı için mecbur ben girdim. Kağan o kızla iyi anlaştığı için evde onun kalması daha iyi olacağını düşündüm. Kağan o kıza kardeşi gibi görüyordu , kayıp kardeşiyle yaşıttı sonuçta. Kağanın kardeşi beş yaşındayken ailesinin cenaze gününde kayboldu aslına bakarsak derin kağanın kız kardeşine az çok benziyordu ama onun olması imkansızdı. Kızı evime aldığım gün hakkında araştırma yapmıştım. Derin hakkında yazdığım kağıdı elime alıp göz attım.

ADI:MERİ ŞAHİN,YAŞ:17,AİLESİYLE YAŞIYOR,

Aklıma bir anlığına kağana söylediği şeyler geldi "eve dönersem kesin beni öldürürler" demişti. Acaba şakadan mı söylemişti yoksa gerçek miydi bir anneyle baba kızının nasıl olduğunu sormadan bunu yapar mıydılar. Kapının açılmasıyla düşüncelerim bir anda kayboldu. Böyle izinsiz girebilen sadece bir kişi vardı oda kağan.

+naber dostum

-kağan neden geldin kızın yanında kal demedim mi sana?

+sakin ol şampiyon meri evde değil onu evine bıraktım

-kağan sen delirdin mi lan ? kızı evine nasıl bırakırsın hem dün o sana..

+abi sakin olur musun ev dediğim arkadaşının evine sonra onları uzaktan takip ettim ve nerde kalacaklarını öğrendim. Ve tabi ki onları uzaktan takip edecek iki koruma ayarladım.

-iyi yaptın

Kağan benim soracağım her şeyi bilirdi o yüzden ben sormadan direk her şeye cevap verdi.Koltuğa oturup önümde duran birkaç dosyadan birini alıp incelemeye başladı.

-kağan bugün babam geliyor ve tabi ki o şerefsizi soracak hem ben onunla o günden biri konuşmadım.

+endişelenecek bir şey yok kağan babana her şeyi baştan anlatırsın olur biter

-bu kadar kolay değil. Biliyorsun ki ben bu dünyada üzmek yada sinirlendirmek istediğim son kişi babamdır. hem o şerefsizi öldürmek onun hakkıydı ,biliyorsun

+biliyorum da başka seçeneğimiz yoktu.

-neyse, bunları sonra konuşuruz zaten başım ağrıyor

Dirseklerimi masaya dayayıp başımı ellerimin arasın aldım ve gözlerimi kapattım. Kapattığım an o muhteşem parlayan gözler önümde belirledi.. O kadar güzellerdi ki hayatım boyunca böylegözler görmemiştim. Bana ne oluyordu böyle ,daha önce hiç böyle bir şey hissetmemiştim.bunları düşünürken telefonum çaldı büyük ihtimalle babam gediğini bana habervereceklerdi. tam da tahmin ettiğim gibi oldu babamı görmek için kağanlaşirketten çıkıp eve doğru yol aldık.

Eve girip salona yöneldim babam koltuğa kurulmuş beni bekliyordu.

-hoş geldin baba

*hoş buldum oğlum

+hoş geldiniz selim bey

*hoş buldum kağan ,ee söyle bakalım Taner o Sedat'ı hala depoda mı tutuyorsun?

-bunu sonra konuşsak ne dersim baba, hem şimdi yorgun olmalısın biraz dinlen istersen?

*yorgun falan değilim ben. siz ikiniz benden ne saklıyorsanız hemen dökülün yoksa..

+selim bey sakin olun lütfen anlatıyorum,durum şöyle ki ....

kağan olan biteni anlatırken ben başımı arkaya yaslayıp gözlerimi kapatmakla yetindim.kağanın anlattıkları bitince babam bağırmaya başladı tabi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşktan vazgeçilir miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin