Evet yine okuldayım.Yine eziklik,yine umursanmamak.Diğer kızlar erkek arkadaşlarıyla gezerken ben sınıfta oturmuş test çözüyorum.Derslere kendimi o kadar veriyorum ki bazen bana seslenildiğini bile duymuyorum.Evet hep ailem.Hep bana nasihatlerde bulunarak derslerinin peşini bırakma falan filan.Ne yapabilirim beni küçüklüğümden beri böyle yetiştirdiler.Aileye sadık,dürüst ve başarılı.Sadece başarılı değil başarılıydım,başarılıyım ve başarılı olacağım.
Yıllardır bu düşünceler kafamda.Her neyse.Aşık olduğum çocuk Burak.Kızlar etrafında fır dönüyor.Şansımı deneyeyim desem beni elinin tersiyle itip uçurumdan yuvarlar.Rezil olmuşlar uçurumu.Beni diğer kızlardan ayıran bir özelliğim var evet.Onlardan daha güzel hatta çoğu şirketin beni reklamlarında oynatmak için şelaleler dolusu para ödeyeceği bir kızım.Ama ben bunun farkında değilim hala.
Bir okul günü daha.Sabah 2 saat önceden kalkarım.O günün derslerini akşam tekrar etsem bile sabahda tekrar ederim.Okulumuzda serbest kıyafet omasına rağmen ben yine hergün kumaş pantalon tişört veya çok nadir olarak bluz.Saçlarım atkuyruğu ve inek gözlüklerim.Hazırlandım kahvaltımı yaptım ve annemin yanağına bir öpücük kondurdum.Otobüs durağına kadar yürüdükten sonra otobüse binip okulun önüne geldim.Demiral Koleji'ne gidipte tek otobüsle gelende benim.Annemin arabasınıda alabilirim ama dikkatimi dağıtır dimi ? Yine Burak ve etrafındaki kızlar.Yanlarından geçerken bana iğrençmişim gibi bakıyorlar.Aralarında kıkırdıyorlar.
-Sorunun ne senin tatlım.Bir günde şu inek kostümleriyle dolaşmasana.Hahahahaha !
-Çok mu komik.En azından sizin gibi baba parasıyla geçmiyorum sınıfı.
Burak bir adım öne çıktı.Aman tanrım kalbim yerinden çıkacak!Bana doğru mu geliyor ne ! Olamaz belli etmemeliyim.Evet evet.Dersler aklıma bu gelirse belki belli olmaz.Burak yanıma geldi ve:
-Sen bizim kızlara laf sokmaya çalışıyorsan o düşünceleri derslere harca belki 100 tam puandan sıkılıp 200 alırsın ha ?
Ne dediğini anlamamakla birlikte matematik sorusu filan sordu sandım ve birden:
-Şey hocam Einstein'ın görecelik teorisindeki denklemin sol tarafındaki E enerjiyi ifade eder sağ tarafındaki m cisimin kütlesini c ise ışık hızını gösterir.
Birden kahkaha atmaya başladılar.İpek:
-Tatlım türkçe konuşsana dedikleini anlamadıkta hahahaha.
Gözlerim doldu.İlk defa Burak benle konuşmuştu ama rezil etmek için laf sokmuştu.İçeriye doğru koştum.Kapıdan Burak'ın yalakası olan Aslı Ceren ve Buse geliyordu.Benim ağlayacağımı anladılar ve dahada çok canımı yakmak istediler.Yanımdan geçerken beni duvara doğru ittirdiler ve kahkaha atarak uzaklaştılar.Gerçekten sabrım taşmıştı kitaplarımı toplayarak çantama tıkıştırdım ve lavoboya doğru ilerledim.Gözlerimin yaşı ben istesemde durmak bilmiyordu.Aklıma geldikce gözümden 1 yaş damlası daha süzülüyordu.En sonunda yüzümü soğuk suyla yıkadım ve sınıfa doğru yöneldim.
Bi ilk yaşanmıştı evet.İlk defa dersi dinlemiyordum.Yaşananlar kafamda fır dönüyordu.Karar vermiştim.Ve araştırmaya başladım.Olamaz!1 hafta sonra Burak bir parti veriyormuş.Ve okulda davet edilmeyenler benim dışımda sadece 1 kişi vardı.Zaten o da bu okuldan çoktan gitmişti ama hala kaydı duruyordu.Yani anlıyacağınız sadece ben davet edilmemiştim.Sinirlendim sinirim beynime vurdu.10 dakika sonra sinirden başım ağrımaya başladı.
Aklıma süper bir fikir gelmişti ama iyi bir plan yapmam gerekiyordu.Oyun şimdi başlıyor Burak Bey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam İçin Evrim
Ficção AdolescenteMerhaba ben Melis.Evet okulda umursanmayan ezik bir kızım.Hep dışlandım.Biliyorum ki bunların hepsi ailemi hayal kırıklığına uğratma korkusundan kendime dikkat etmeyerek sadece derslere odaklanmamdan oldu.Ama bir gün gelecek ne dersler umrumda olaca...