İntikam Çabaları Bölüm 1

1.1K 68 2
                                    

Merhaba arkadaşlar evet sonunda yazmaya başlıyorum 2. bölümüü :)Hatta bu bittikten sonra 3. bölümde bugün gelecek.Bu hikayeyi bitirdikten sonra paranormal bi türde yazıcam.Neyse hikayemize devam edelim :)

  Demek beni davet etmemişti.Annemi arayıp geç geleceğimi söyledim.O da izin verdi tabi yılda bir izin istemiştim.Gerçekten 16 yıldır hiç izin almadım bu konuda.Arkadaşım Gizem'i aradım."Gizem bugün okul çıkışı alışverişe gidiyoruz haberin olsun." Gizem'den 3-4 saniye ses çıkmadı ve "Sen ve alışveriş mi saçmalama Melis." dedi. "Sana yolda anlatırım.Zaten 1 ders kaldı kızım." diye cevap verdim.Telefonu kapattım ve derin bir nefes alarak iç geçirdim.

  "İnşallah çabalarım boşa çıkmaz..."

    Sıkıcı bir son ders geçirdim.Burak bana derste tip tip baktı.Eskiden olsa hoşuma giderdi bana bakması ama artık gitmiyor.Acaba artık sevmiyormuyum onu ? Boşvermeliyim şunu sadece intikam,intikam,intikam.....

    Okul çıkışı kapıdan çıkıyordum ki Gizem hızlıca arkamdan koştu kolumu yürümemi engellemek için sıktı.Galiba kolumu kırdın ifadesiyle yüzüne baktım."Off abartmasana " dedi.İkimizde güldük. "Eee ? Bu alışverş mevzusu nerden çıktı kızım ? " "Anlatcam iki dakika sabret ya okuldan çıkalım duyabilirler."

       Otobüs durağına geldik ve ben otobüs gelene kadar olayı anlattım.Ağzı açık kaldı. "Sen Burağımı seviyodum kızım ?????" Yüzüne iki tane çakmak istemiştim. " Ulu orta bağırmasana manyak ! " diye çıkıştım.Otobüs gelmişti biz bunları konuşana kadar.Otobüse bindik ve evet ayakta kaldık.Belki güzelliğimi kullanabilsekdim bi erkek bana yerini verirdi ne dersiniz?

     Biz son duraktan bir önceki durakta inecektik.Haliyle oraya gelene kadar 1 koltuk boşalmıştı yaşlı biri varmı diye bakındım yada hamile yoktu bende usulca oturdum.2-3 durak sonra yerimi Gizem'e verdim.Kızcağız benim için nelere katlanıyor ya.

    Otobüs durdu."Bu durakda iniyoruz hadi Gizem" dedim.Oda kafasını sallayarak onayladı ve indik.Alışveriş merkezine girerken kalbim intikam heycanıyla atmaya başladı.Evet başlıyorduk alışverişe.

    Bir iki mağazaya girdik.Ama uygun bir parti elbisesi bulamadık.Tam pes edecekken son bir mağaza gördük.İçeri girdim ve o elbiseyi gördüm.Evet o kadar güzeldi ama bi o kadarda pahalıydı.200 $ yazıyordu etikette.Kasaya gidip indirim yapabilirmisiniz dedim."Üzgünüm etiket fiyatı olduğu için yapamıyoruz.Ama mağazamız yarın %25 indirime girecek.Birde yarın gelin isterseniz." Sevindimmi bilmiyorum ama ya elbiseyi alsalardı ? Üstüme denemiştim fena sayılmazdı ama elbisede sorun yoktu tabi.Sorun bende.Gizem'in kulağına eğilip "Ne yapıcaz ? " dedim.Haice gülümsemesini takındı ve "Elbiseyi saklamalıyız.Kimse görmesse alamaz." Ne ?! Ne diyordu bu kız? "N-n-n ne ?!" dedim.Anlatmaya başladı.

"Bak şimdi elbiseyi alalım.Mağazanın öbür tarafındaki erkek reyonuna saklıycaz.böylece kimse almaz." dedi ve akıllıca sırıtışını suratına yaydı.Başımı sallayarak onayladım.

Başlıyoruz...

İntikam İçin EvrimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin