0.5

81 5 0
                                    

Ela:Hani sana geç kalma demiştim ya,sevgilim? (Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela:Galiba geç kaldın.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela:Ben gidiyorum buralardan,bu diyarlardan.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela:Huzura kavuşmaya gidiyorum.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela:Gittiğim yerde sonsuza kadar seni kokunu dilemeye gidiyorum.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: Son kez sana sarılmayı ne çok isterdim biliyor musun? Ama olmadı işte.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: Olsun,sen başka kollarda mutluysan,gülüyorsan o bana yeter,sevgilim.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: Çok mutlu ol. Kimsenin seni üzmesine izin verme.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: Evet,belki hiçbir zaman engeli kaldırmadığın için görmeyeceksin bunları.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: Kaldırdığında ya ölmüş olacağım ya da yine sana yazacağım.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: O ameliyattan sağ çıkamazsam eğer,(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: Seni her zaman her şeyden çok seveceğimi,seni herkesten korumaya devam edeceğimi bil.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: Bilmesen de olur. (Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Ela: Hoşçakal,iki gözünün çiçeği gözlerinden öper.(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)

Sevgilim/Texting TAMAMLANDI✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin