0.7

81 8 0
                                    

Ameliyat günüyle aynı gün Mert'in ağzından:

Ela.İlk aşkım,ilk öpücüğüm,ilk sevgilim...
Bense,bencil duygusuz lanet herifin teki...
Zevki derdinden beş yıllık ilişkisini yakan bencil herifin teki.

Hatamı fark etmem biraz uzun sürdü aslında. Bir iki yıl kadar...

Artık Ela yı geri kazanmaya çalışacaktım. Biz tekrardan "biz"olacaktık. Batırdığım gibi toplarlayacaktım ve gerekirse köpek olacaktım önünde...

İlk olarak engellerini kaldırmakla başladım. Acaba mesaj atmış mıydı bana? İçimi bir heyecan kaplamıştı. Engelini kaldırmamla o güzel yüzünü gördüm.

Sanki,saçını kestirmişti...
Benim asla kestirmesine izin vermediğim saçlarını kestirmişti. Bunu nasıl yapabilmişti?

Doğru ya,ben onu terk etmiştim.

Arka arkaya bildirim geliyordu Ela dan. Hemen açıp mesajlarına baktım.

***

Ameliyat diyordu,huzura kavuşmaya gidiyorum diyordu... Kafayı yiyecek raddeye gelmiştim...

Hemen arkadaşımı arayıp bütün hastenelere baktırmasını söyledim.
Telefonumda eş zamanlı olarak çaldı

"Alo Enes,bulabildin mi?"

"Buldum abi buldum. Sizin hastanede."

Derince yutkundum. Ölüm riski olan bir ameliyatta bile bizim hastaneyi seçmişti...

Telefonu kapatıp direk aşağı indim. Arabama atlayıp son sürat hastaneye sürdüm.

***
Vardığımda inip hemen Ela nın adını verdim. Normal odaya alındığını öğrendiğimde o kadar rahatlamıştım ki. Demek ki ameliyatı iyi geçmişti. Hemen yukarı çıktım.

Kapısının önüne geldiğimde durdum. Belki istemezse diye düşündüm. Hafif aralıktı,gözüktüğü kadarıyla sadece Ela vardı. Mirza amca (babası) galiba doktorlarla görüşmeye gitmişti.

Güzel sesiyle şarkı mırıldanıyordu.

Yok anlamadım
Farkına varmam çok zaman aldı
Sanki musallat
Oldum başını belaya sardım

Git diyemedi
Sevdi mi sevmedi mi
Anlayamadım
Hayatının en kıyısına
En köşesine sığamadım

Bunları bana söylüyordu biliyordum. Başkası olamazdı değil mi...

Can veremedi
Kış bahçelerinde soldu aşkım
Baharlarına, yağmuruna
Yazlarına varamadım

Sevme beni
Senin sevmelerine kalmadım
Tutma elimi
Gecelerce için için kahredip ağlamadım

Bir of çektim içimden
Oof
Aşk gitti aşk
Veda etti

Bir ah ettim içimden
Aah
Aşk lazım aşk
Diyen gitti

"Biliyorum sevgilim,biliyorum. Şimdi uzaktasın benden. Çok uzakta. Bende uzaktayım senden,kalbinden...İyiydik güzeldik biz seninle. Çok güzeldik belki de? Yazık oldu bize sevgilim. Yazık oldu güzel kalbimize,saf sevgimize. Ölürüm kurtulurum sanmıştım. Ama olmadı bak. O da olmadı. En kolay şeyi istedim. O da olmadı. Olmasın. Oldururuz bizde..."

O kadar dokundu ki dedikleri bana. Gözümden düşen yaşları sonradan fark ettim.

Tam kapıyı ittirip gidecekken içeriden gelen makinanın sesini duydum. Ela ölüyordu.
Sevgilim ölüyordu. Hemen koridorda bağırmaya başladım. Benş duyan hemşireler doktorlar koşup gelmişti.

Onlarla odanın içine girmeye çalıştığımda beni dışarıda bırakmışlardı.

Beş dakika sonra içeriden yüzü düşük doktor çıktı. Bir umut bekler gibi baktım yüzüne...
Kafasını olumsuz anlamda salladı. Gitmişti... Beni bırakıp gitmişti.
Benim onu bırakıp gittiğim gibi gitmişti.

Diz çöktüm yere. Bağırdım içimden geldiğince. Haykırdım,çıldırdım. Kimseyi umursamadım.

Benim sevgilim bugün tam anlamıyla benden gitmişti.

Amına koyayım böyle kaderin...

Sevgilim/Texting TAMAMLANDI✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin