មកលេងជាមួយគ្នាទេ?ក្មេងប្រុសម្នាក់បានហៅក្មេងស្រីម្នាក់ដែលកំពុងអង្គុយម្នាក់អែងដែលមេីលកុំពុងតែខូចចិត្ត។
girl:អត់ទេ
boy:ឯងកេីតអីមែនទេ?
girl:មិនមែនជារឿងរបស់ឯង
boy:បេីអាចប្រាប់យេីងបានទេ យេីងអាចកំដរឯងនិយាយរឿងក្នុងចិត្តរបស់ឯងបានជាគ្នា
girl:Hmm យេីងបានរត់ចេញពីផ្ទះពីព្រោះប៉ាម៉ាក់ របស់យេីងគាត់ចង់លែងលះគ្នា តែយេីងមិនចង់អោយពួកគាត់លែងលះបែបនេះទេ.
boy:មិនអីទេណាពេលខ្លះ ពួកគាត់ឆាឆៅមួយពេលចឹងឯង ឯងឆាប់ត្រឡប់ទៅផ្ទះវិញទៅគាត់អាចនឹងបារម្មណ៍ឯង.
girl:hmm មិនអីទេតិចទៀតយេីងនឹងទៅវិញហេីយ និយាយចឹងហេតុអីអែងមកលេងនៅទីនេះ ហេីយផ្ទះអែងនៅឯណា.
boy:គឺនៅមុខនេះទេ យេីងបានមេីលឯងពីក្នុងផ្ទះមកក៏ចេះតែហៅឯងមកលេងជាមួយគ្នា ព្រោះមេីលទៅឯងកំពុងពិបាកចិត្ត.
girl:Orr ហេីយឯងឈ្មោះអី មេីលទៅឯងមិនមែនធម្មតាទេហេីយផ្ទះធំជាងយេីងឆ្ងាយណាស់.
Boy:យេីងឈ្មោះJeon jungkook យេីងគ្រាន់តែកូនអ្នករកសុីមុខជំនួញធម្មតាប៉ុណ្ណាោះ មិនមានអីធំ ណាស់ណាទេ.ចុះនាងឈ្មោះអី ហេីយប៉ាម៉ាក់នាងធ្វេីការអីដែរ?
girl:យេីងឈ្មោះKang soojae ចំណែកប៉ាម៉ាក់យេីងគ្រាន់តែជាអ្នកលក់ បន្លែនៅផ្សារប៉ុណ្ណាោះពួកគាត់ឈ្លោះគ្នាដោយខ្វះថវិកា ក្នុងការបង់ថ្លៃសាលាអោយយេីង.
jungkook:មិនអីទេណា ថ្ងៃណាមួយឯងនឹងបានការងារធ្វេីហេីយឯងនិងលែងអោយគាត់ពិបាកចិត្តទៀតហេីយ ចឹងចាប់ពីនេះទៅយេីងរាប់អានគ្នាល្អទេ?
SooJae:ល្អណាស់យេីងចង់បានមិត្តដែរ ប៉ុន្តែគ្មានអ្នករាប់អាន ព្រោះតែយេីងក្រ. នាងញញឹមបន្តិច
ចាប់ពីថ្ងៃនោះមកjungkookមកអង្កុយចាំsoojaeរាល់ថ្ងៃដេីម៣ និយាយគ្នាលេង..
one day..
jungkook:Soojae ហា
Soojae:hah?
jungkook:អាចទេយេីងនឹងរៀបការជាមួយគ្នានៅពេលដែលយេីងធំឡេីង
soojaeញញឹមហេីយក៏និយាយ<okយេីងព្រម>ពួកគេក៏សន្យា។
ចាប់ពីថ្ងៃនោះមកពួកក៏លែងបានជួបគ្នាព្រោះJungkookត្រូវបានម៉ាក់ប៉ារេីផ្ទះទៅនៅស្រុកក្រៅមួយរយះ.
(តេីគេនឹងចាំពាក្យ សន្យានេះទេ)