jaesoo:អេនេះលោកដេីរមិនចេះមេីលទេហេសឃេីញទេប្រឡាក់សម្លៀកបំពាក់ខ្ញុំអស់ហេីយ jaesooអាលែងតាសជូតក៏ភ្លេចមេីលអ្នកដេីកបុក.
Jungkook:សុំទោសខ្ញុំគ្មានចេតនាទេ អេអ្នកនាងនេះខ្ញុំដូចជួបអ្នកនាងកន្លែងណាមួយកាលពីអាទិត្យមុន.jaesooលឺដូច្នោះក៏ឯាកមេីលហេីយនិយាយ.
jaesoo:ohhhនេះលោកជាអ្នកដែលជួយយកកាបូបលុយខ្ញុំពីចោរនិងមេនទេ.
Jungkook:ohhមែនហេីយខ្ញុំចាំហេីយ ហេីយអ្នកនាងមេចក៏ម៉ោកម្មវិធីនេះ.
jaesoo:ohhhគឺខ្ញុំជាDesigner ថ្មីដែលទេីបនឹងរះនេះឯង.jungkook:ohhខ្ញុំកំពុងរកអ្នកហេីយតាស៎នេះមិនស្មានជួបសោះ.
jaesoo:លោករកខ្ញុំមានការអីមែនទេ.
jungkook:គឺថាក្រុមហ៊ុនរបស់ខ្ញុំចង់បានអ្នកdesignថ្មីដែលមានស្នាដៃដូចជាអ្នកនាង.
jaesoo:ហេតុអីក៏ជាខ្ញុំ.
jungkook:ព្រោះអ្នកនាងជាអ្នកដែលក្រុមហ៊ុនយេីងនឹងផ្សេងៗទៀតប្រថ្នាចង់បាន.
jaesoo:Ohhចាំខ្ញុំសុំគិតមេីលសិនចឹង គិតថាជាការសងដែលលោកជួយខ្ញុំពីការឆក់កាបូបទៅចោះ.
jungkook:បាទមិនអីទេ អាចទេខ្ញុំសុំឈ្មោះរបស់អ្នកនាង នឹងលេខទូរស័ព្ទស្រួលនិយាយគ្នារឿងការងារ.Jaesoo:ចាបានខ្ញុំឈ្មោះKang jaesoo រីកណាស់ដែលបានជួបលោកម្តងទៀត.
នាងនិយាយយ៉ាងគួរសមទៅកាន់គេ.
jungkook:បាទខ្ញុំឈ្មោះJeon jungkook រីករាយដែលបានជួបអ្នកនាងដូចគ្នា.
ពួកគេនិយាយគ្នាមួយសន្ទុះក្រោយមកJinaក៏ដេីរមក
Jina:នេះឯងទៅណាយេីងដេីររកឯងចង់ឆ្កួតហេីយ<<គេថាអោយJinaហេីយក៏ក្រឡែកមេីលមកjungkook>>Jina:ohhនេះមេីលខ្ញុំចាំមិនខុសលោកគឺអ្នកដែលជួយយកកាបូបពីចោរនិងមែនទេ.
Jungkook:បាទមែនហេីយ
jina:រីករាយដែលបានជួបលោកម្តងទៀត ខ្ញុំឈ្មោះYeon Jina.
Jungkook:បាទរីករាយដូចគ្នា ខ្ញុំឈ្មោះ Jeon jungkook.<<ពួកនេះទាំងពីកំពុងនិយាយពីនេះពីនោះ ដោយមិនបានមេីលមុខjaesooពេលនេះ.ពេលនេះJaesooកំពុងតែផ្លឹកនឹងឈ្មោះjeon jungkook ម្នាក់នេះហេីយនេះមែនទេដែលជាមិត្តរបស់នាងកាលពី 15 មុន ប្រាកដជាលោកហេីយនេះលោកមិនចាំខ្ញុំទេមែនទេ>>នាងនិយាយក្នុងចិត្ត>>នាងគិតក្នុងចិត្តយូរស្រាប់តែទឹកក៏ហូរមកហេីយនាងក៏ដេីរទៅបន្ទប់ទឹកបាត់ ធ្វេីអោយពីអ្នកនោះមេីលមុខគ្នាទាំមិនយល់.
Jungkook:នេះមិត្តរបស់នាងកេីតអីមែនអី<<គេសួរទេាំងឆ្ងល់>>Jina:មិនដឹងដូលគ្នា ចឹងខ្ញុំលាសិនហេីយលេីកក្រោយជួបគ្នាណា <<នាងនិយាយហេីយក៏ប្រញ៉ាប់ដេីរទៅបន្ទប់ទឹកយ៉ាងលឿន>>
In THE BATHROOM
<<Jaesooអង្គុយក្នុងបន្ទប់ទឹកម្នាកឯង ហេីយំសឹងតែអស់ពីខ្លួន នេះគេមិនចាំនាងទេមែនទេនេះគេដឹងទេពេលដែលគេចាកចេញដឹងនាងនឹកគេខ្លាំងណាស់នាងពេលខ្លះនាងទៅកន្លែងដែលគេលេងជាមួយនាងជារៀងរាល់ថ្ងៃហេីយគ្មានអ្នកដឹងទេJinaក៏ដោយ ពេលខ្លះគិតថានឹងបំភ្លេចអោយបាន ហេីយនេះនាងបំភ្លេងជិតហេីយហេតុអីគេបង្ហាយមុខអោយនាងឃេីញ2ដងហេីយថែមទាំងមិនចងចាំនាងទៀត >>មួយសន្ទុះក្រោយមកJinaក៏ដេីរចូលមក
Jina:Jaesooឯងនៅទីណា<<jinaដេីរមេីលក្នុងបន្ទប់ហេីយក៏ឃេីញJaesooសន្លប់ក្នុងបន្ទប់ទឹកហេីយក៏ឃេីញដាមទឹកភ្នែកតិចៗនៅថ្ពាល់នាង ពេលនោះjinaភ័យពេកក៏បីនាងទៅក្រៅហេីយគ្រប់គ្នាមេីលមកនាងគ្រប់គ្នា>>