Part1
15year late....
ប៉ាម៉ាក់មកវិញមកកូនមិនចង់បាត់បង់អ្នកទាំងពីទេ ហឹហឹsoojaeយំខ្សោះអស់ពីខ្លួន(ប៉ាម៉ាក់soojaeស្លាប់ដោយសារគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ហេីយក៏បានបាត់បង់ជិវិត).
jinaជាមិត្តរបស់soojae ក៏បាននិយាយ....(jinaជាមិត្តទី២របស់នាងបន្ទាប់ពីjungkookហេីយsoojaeក៏តែងតែនិយាយរឿងក្នុងចិត្តប្រាប់នាងនឹងរឿងjungkook ដែលធ្លាប់សន្យាផងដែរ.jinaជាក្មេងកំព្រាឪពុកតាំងពីនៅក្មេងទេីបsoojaeឃេីញអាណិតទេីបសុុំម៉ាក់មកចឹញ្ចឹមទោះដឹងជីវភាពលំបាល)
jina:ឈប់យំទៅjaeម៉ាក់ប៉ាឯងទៅបានសុខហេីយ ហឹហឹហឹនាងក៏យំតាម.
soojae:មិនពិតទេមែនទេjiគាត់មិនទាន់ស្លាប់ទេមែនទេខ្ញុំមិនទាន់បានសងគុណគាត់អីបន្តិចទេ ហឹកហឹក ហេតុអីពេលដែលដល់ពេលខ្ញុំត្រូវគុណគាត់ក៏ទៅ ពេលនេះJae មានអ្វីគ្រប់យ៉ាងហេីយមិនដូចពីដែលត្រូវធ្វេីអោយអ្នកទាំង២ ពិបាកចិត្ត ហឹហឹsoojae យំរហូតដល់សន្លប់បាត់ទៅ.
មែនហេីយពេលនេះKang soojae មិនមែនអ្នកលក់បន្លែទៀតទេគឺនាងជាdesignser ដ៏ល្បីម្នាក់ដែលទេីបនឹងរីកថ្មីៗ ហេីយការចំរុញដែលធ្វេីអោយនាងក្លាយជាdesigner នេះគឺពីបុរសម្នាក់ដែលនាងចាំសម្តីរបស់គេទុកចិត្ត តែពេលនេះគេមិនបាននៅជិតនាងទេគេទៅនៅស្រុកក្រៅហេីយគេក៏ប្រហែលជាភ្លេចសន្យានេះដែរ.
ប្រលានយន្តហោះ
អាឡូម៉ាក់កូនបានមកដល់កូរ៉េហេីយអោយអ្នកបេីកឡានមកយកបន្តិចមក<jungkookនិយាយ>
អ្នកស្រីJeon:ចឹងចាំម៉ាក់ប្រាប់គេអោយទៅយក នេះយេីងនឹកអែងណាស់ មិនគួរមកកូរ៉េមុនអែងសោះ.
jungkook:បាទម៉ាក់ខ្ញុំក៏នឹកម៉ាក់ដែររួមទាំងប៉ាដែរ.
អ្នកស្រីjeon:Er បានហេីយចាំម៉ាក់អោយគេទៅយក
End Call
ពេលនេះJungkook បានមកដល់កូរ៉េវិញហេីយ ហេីយគេគឺជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនត្បូងពេជ្រធំមួយនៅកូរ៉េផងដែរព្រោះតែប៉ារបស់Jungkook ចាស់ហេីយអោយjungkook មកកាន់ដំណែងម្តង.
ភូមិគ្រិះJeon
ប៉ាម៉ាក់ខ្ញុំមកដល់ហេីយ<Jungkook>
ohhឯងមកដល់ហេីយហ៎ឪវាកូនមកហេីយនេះបែកឯងយូរសង្ហារណាស់នៀក មេីលហេីយអូនប្រុសរបស់ឯងប៉ុន្នាហេីយ😹.
លោកjeon:ឯងនេះដូចខ្វះអីសួរដល់ ហេីយមេីលតែមាឌវាក៏ដឹងថាប៉ុន្នាដែរ មែនទេអាកូនប៉ា.
jungkook:មែនហេីយប៉ានិយាយត្រូវ ពេលវារីកមាឌហេីយមិនដូចពីតូចទេ ហិហិ
អ្នកស្រីjeon:កាន់ជេីងគ្នាល្អណាស់ណ៎ គេសម្លក់ទាំងឪទាំងកូន.ម៉ោះបានហេីយចូលផ្ទះម៉ាក់អោយម៉ែដោះធ្វេីម្ហូបរួចរាល់ហេីយ.ម៉ែដោះអោយអោយក្មេងៗមកជួយយកឥវាត់បន្តិចមក.
ម៉ែដោះ:ចា៎សអ្នកស្រី.
Dinner Time
លោកJeon:យ៉ាងមិចហេីយកូនរឿងការងារ?
jungkook:គឺរលូនធម្មតាទេប៉ាប៉ុន្តែ ខ្ញុំចង់បានអ្នកdesign ដែលមានភាពច្នៃប្រឌឹតខ្ពស់ព្រោះថាអ្នកdesign ក្រុមហ៊ុនយេីងនៅស្ទេីរស្នាដៃណាស់.
លោកស្រីjeon:ល្អម៉ាក់ថារកអ្នកថ្មីក៏ល្អ ដេីម្បីអោយក្រុមហ៊ុនយេីងរលូនជាងមុន.
លោកjeon:ល្អប៉ាបានលឺថាមានអ្នកdesign ថ្មីម្នាក់តឹមតែល្បីប៉ុន្មានខែនេះដែរ លឺថានាងជាមនុស្សស្រីប៉ុន្តែមានស្នាដៃខ្ពស់ណាស់.
jungkook:តេីខ្ញុំជួបនាងយ៉ាងមិចបានទៅប៉ា.
លោកjeon:ohhមែនគេបានអញ្ចេីញយេីងទៅសម្ភោតហាងអោយគេអាទិត្យក្រោយនេះឯងហេីយមានតែអ្នកមានមុខមាត់គេបានអាចចូលបាន ចឹងប្រហែលនាងនៅក្នុងកម្មវិធីនោះក៏ថាបាន.
jungkook:okខ្ញុំនឹងទៅ.
End jungkook POV.Soojae Pov
អេsoojae<jinaនិយាយ>
soojaeកំពុងនៅក្នុងផ្ទះបាយធ្វេីម្ហូបក៏លឺjina ហៅ<យ៉ាងមិចឯង>
jina:យ៉ាងចង់shoppingឯងទៅជាមួយយេីងទេ.
soojae:ល្អយេីងក៏ចង់ទិញខោអាវសម្រាប់ទៅកម្មវិធីនៅអាទិត្យក្រោយនេះដែរ.ឯងទៅចូលរួមជាមួយយេីងអត់?
Jina:ប្រាកដណាស់designerប្រចាំប្រទេសកូរ៉េហៅទៅទាំងមូលមិនទៅមិនបានទេ.
jaesoo:យ៉ាប់ណាស់ឯងនេះម៉ោះអោយមកប្រយ័ត្នស្ទះផ្លូវ.
(this my first story and i hope u like it and i'll post 1 ep everyday and don't forget to vote for me thanks😘)