Part 2

33 1 0
                                    

part2
   jungkook pov
jungkook:ម៉ែដោះអោយគេរៀបចំឡានអោយបន្តិចមក ខ្ញុំចង់ទៅទិញឥវ៉ាន់ដាក់បន្ទប់បន្តិច ព្រោះថាភ្លេចយកឥវ៉ាន់មកខ្លះៗ.
ម៉ែដោះ:អ្នកប្រុសមិនបាច់ទៅក៏បានចាំខ្ញុំអោយគេទៅទិញអោយ.
jungkook:មិនអីទេ ណាមួយខ្ញុំចង់ដេីរស្រូបខ្យល់ខ្លះព្រោះខានមកយូរហេីយ.
ម៉ែដោះ:ចា៎ចឹងក៏បានដែរ.
   jaesoo and jina Pov
នែ៎អែងឈុតនេះស្អាតណាស់ឯងលមេីលទៅសមជាdesignerដូចជាឯង<jina>
jaesoo:hmmយេីងលមេីលសិនក៏បាន.(5mn later)
jinaចំហមាត់ព្រោះថាឈុតដែលនាងពាក់គឺស្អាតខ្លាំងណាស់ណាមួយនាងស្អាតស្រាប់ទៅហេីយបេីបន្ថែមឈុតនេះទៀតគឺស្អាតសាហាវ.
jaesoo:នែ៎ឯងយ៉ាងភ្លឹកអីក៏ភ្លឹកយ៉ាងនេះ?
jina:គឺថាឈុតនេះស្អាតសម្រាប់ឯងខ្លាំងណាស់ដឹងទេ បេីយេីងជាប្រុសយេីងញ៉ែឯងមិនខានទេ.
jaesoo:ម៉ោះបានហេីយយេីងសម្លាប់ឯងឥឡូវហេីយ យេីងឃ្លានណាស់ សម្រាច់ថាយកឈុតនឹងចោះ.
jina:okតោះយេីងក៏ឃ្លានដែរ.
ពួកគេគិតលុយហេីយក៏ដេីរទៅញាុំអីប៉ុន្តែបានបុរសម្នាក់បានឆក់កាបូបលុយរបស់នាងហេីយនាងក៏ស្រែកអោយគេជួយ.
jina and jaesooស្រែក  ចោរ ចោរ ចោរ ចោរ!!!ពួកគេរត់ផងស្រែកផង .
junkook pov
ហាស៎ថាមិចចោរjungkook លឺក៏បានដេញចោររហូតចាប់បានហេីយក៏callអោយប៉ូលីសចាត់ការរួចហេីយ ការដេីរយកកាបូបលុយអោយម្ចាស់គេវិញ.
jungkook:នេះកាបូបអ្នកនាងមែនទេ.
jina:មិនមែនទេគឺរបស់គេខាងនោះ.jinaនិយាយទាំងមិនទាន់បាត់ហត់.
jungkook:ohh សុំទោស នេះកាបូបអ្នកនាងលេីកក្រោយប្រយ័ត្ន<គេយកកាបូបអោយនាងហេីយក៏ផ្តែផ្តាំ>
soojae:អរគុណណាស់លោក អរគុណច្រេីន ហេីយលោកមានត្រូរបួសត្រង់ណាទេ<jaesooសួរ>
jungkook:ខ្ញុំមិនអីទេ ចឹងខ្ញុំសុំទៅមុនហេីយណាលាហេីយសង្ឃឹមថាថ្ងៃក្រោយជួបគ្នាទៀត.
soojae:ចា៎ជំរាបលាលោក.
ពួកលាគ្នាហេីយក៏បំបែកផ្លូវគ្នាបាត់.
    jaesoo and jina apartment.
jaesoo:យេីងមានអារម្មណ៍ថាយេីងដូចជាផ្លាប់ជួបគេនៅទីណាក៏មិនដឹងទេឯង.
Jina:មិនអាចទេដឹងតាំងពីយេីងស្គាល់ឯងមកយេីងមិនដែលឃេីញឯងនិយាយជាមួយមនុស្សប្រុសទេលេីកលែងតែ អ្នករួមការងារ.
Jaesoo:hmm ម៉ោះកុំគិតច្រេីនទៅធ្វេីញុាំល្អជាងឃ្លានណាស់.
jina:តោះ.
    Back to Jungkook Povs
មានអារម្មណ៍ថាធ្លាប់ឃេីញស្រីម្នាក់នោះនៅទីណាមិនដឹង<គេនិយាយម្នាក់ឯង>ហឺយឈប់គិតទៅយ៉ាងណាក៏វាមិនសំខាន់ស្អីដែរ.
   Jaesoo Povs
ក្នុងបន្ទប់.
Jungkookលោកយ៉ាងមិចហេីយមាននឹកខ្ញុំទេលោកមានដឹងថាខ្ញុំចាំលោករយះពេលប៉ុន្មានឆ្នាំទេរឺលោកភ្លេចពាក្យសន្យារបស់យេីងហេីយ ហាហាមែនប្រាកដជាភ្លេចហេីយវាគ្រាន់តែជាពាក្យសន្យាវាគ្នានអីដែលត្រូវលោកចាំទេ.<នាងនិយាយក្នុងហេីយសេីចម្នាក់ឯង>.
    1week Later
jaosooឯងរួចហេីយរឺនៅ<Jinaនិយាយ>
jaesoo:ហេីយហេីយឯងយេីងចុះទៅហេីយ.
jina:wowស្អាតណាស់នាគ😯
jaesoo:ឯងក៏ស្អាតដែរណាមិនចាញ់យេីងទេ ម៉ោះទៅបានហេីយ.
jina:okតោះ.
   junkook povs
ប៉ាម៉ាក់ខ្ញុំទៅហេីយណា<គេស្រែកមកពីក្រៅផ្ទះ>
អ្នកស្រីjeon:បានទៅចុះកូន
អេឈប់សិនគេដេីរទៅបន្តិចក៏ត្រូវប៉ារបស់គេហៅ
jungkook:បាទមានការអីប៉ា.
លោកjeon:ឯងកុំភ្លេចទៅនិយាយស្វាគមន៍អ្នកdesigner ដែរប៉ាប្រាប់ផងណា.
jungkook:បាទប៉ាខ្ញុំមិនភ្លេចទេ.
លោកjeonងក់ក្បាល់ហេីយក៏អោយគេទៅ.
   កម្មវិធី
wow នេះជាdesignerថ្មីដែលទេីបនឹងរះនឹងមែនទេនេះស្អាតខ្លាំងណាស់<គ្រាន់តែjaesoo and jinaចុះមកដល់ភ្លាមក៏ត្រូវកាម៉េរេថតព្រាត ហេីយនៅជិតនោះក៏សរសេីរមិនដាច់ពីមាត់ ពីសម្រស់របស់នាងនឹងស្នាដៃ>
ម្ចាស់កម្មវិធី:wowនេះអ្នកនាងkang jaesoo មែនទេ អឹមហេីយនេះ..គឺ
jaesoo:ចា៎ខ្ញុំkang jaesoo ហេីយគឺមិត្តរបស់ខ្ញុំYeon jina.
ម្ចាស់កម្មវិធី:ohhពិតជាមានកិត្តយសណាស់ដែលអ្នកទាំង2បានមកចូលរួម.
jaesoo:ចា៎អរគុណដែលមានអញ្ជេីញមកដូចគ្នា
ម្ចាស់កម្មវិធី:បាទចឹងអ្នកនាងទាំង២អាចចូលទៅក្នុងបាន បន្តិចទៀតយេីងនឹងចាប់ផ្តេីមកម្មវិធីហេីយ.
Both:ចា៎<ពួកគេឆ្លេីយហេីយដេីរទៅក្នុងបាត់>
    10mn later
jungkook ក៏បានមកដល់កម្មវិធីដូចគ្នា ពេលនោះគឺកាម៉េរាគគ្រប់ជ្រុងថតគេគ្រប់គ្នា ហេីយស្រីនៅជិតនោះក៏និយាយពីគេពីនេះពីនោះ អ្នកសឹងតែប្រគល់ខ្លួនអោយគេទៅហេីយ.
ពេលនោះម្ចាស់កម្មវិធីការបានមកដល់
ម្ចាស់កម្មវិធី:នេះជាកូនប្រុសតែមួយរបស់ Jeon Junghoo (ឈ្មោះប៉ាjungkook)នេះសង្ហាដល់ហេីយនាគ ហេីយនេះប៉ាក្មួយមិនមកទេហេស?
jungkook:បាទមែនហេីយ ប៉ាមិនបានមកទេគាត់អោយខ្ញុំមកជំនួស.
ម្ចាស់កម្មវិធី:ohh មិនអីទេចឹង ចឹងក្មួយទៅអង្គុយក្នុងលេងសិនទៅបន្តិចទៀតកម្មវិធីនឹងចាប់ផ្តេីមហេីយ.
jungkook:បាទ គេឆ្លេីយហេីយក៏ញញឹមដាក់.
jungkookដេីរទៅយកស្រាហេីយក៏គិតថាចង់ដេីរមេីលកម្មវិធីប៉ុន្តែក៏បានដេីរបុកនារីម្នាក់.....
(Guess who)






សន្យាក្លែងក្លាយWhere stories live. Discover now