𝙥𝙧𝙚𝙫𝙞𝙤𝙪𝙨𝙡𝙮.....
"Remélem Hyunjae jól van."
"Csakis fájdalmat okozok neked."
"Legalább megérte?"
"Csak úgy belépett az életembe és teljesen felforgatta."
"Yeji-vel csókolóztak."
"Jae, ne menj."
"Néha a legfájdalmasabb dolgok tesznek a legboldogabbá."
"Ég veled Seo Changbin."[ 𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐫 - 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐦𝐞 ]
0:10 ─〇───── 3:47
⠀ ⇄ ◃◃ ⅠⅠ ▹▹ ↻┎┈┈┈┈┈┈┈♥︎┈┈┈┈┈┈┈┒
❝𝗣𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲, 𝗜 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗼 𝗺𝘂𝗰𝗵❞
┖┈┈┈┈┈┈┈♥︎┈┈┈┈┈┈┈┚꧁𝘾𝙝𝙖𝙣𝙜𝙗𝙞𝙣꧂
Elment. Örökre. És ez az én hibám. Már napok óta nem keltem ki az ágyból. Chan-t hazaengedték a kórházból, de ő sem tud segíteni rajtam. Senki sem tud.
Valószínűleg minden elmondott a fiúknak, ugyanis mikor legutoljára kimentem a konyhába, egy csapat sajnálkozó tekintettel találtam magam szemben. Erre még nem volt példa. Sajnálnak. Mindig is én pátyolgattam őket. Most viszont képtelen vagyok egy teát megfőzni, ugyanis a kezeim túlságosan remegnek az szorongástól.
Szegény Felix halálra főzött, csak hogy egyek valamit, de nem ment le egy falat se a torkomon. Nem is csoda. Ahányszor nyelni próbálok, a torkom vészesen összeszorul. Már csak a lány szavainak gondolatától is elfehéredek. Csak legközelebb bizonyosodj meg róla, hogy lehet is belőletek valami, rendben?
Nem lesz legközelebb. És ezt ő is tudja.
Talán, egy szép napon minden megoldódik.
-Seo Changbin!- hallottam Minho kiáltását az ajtó másik feléről- told ki a depressziós seggedet.
-Még mit nem- morogtam, átfordulva a másik oldalamra.
-Hát jó, ahogy akarod- mondta, majd kivágta az ajtót, ami hangosan csapódott neki a falnak.
-Attól, hogy berúgod az ajtót, nem fogom magam jobban érezni- jegyeztem meg.
-Mégegy ilyen önsajnáló duma, és páros lábal rúglak ki az ágyból- húzta le rólam a takarót.
-Hyung, hagyj már- temettem az arcomat a párnába.
-Hagylak a jó francokat. Na, kikelni- utasított, de kérése természetesen süket fülekre lelt.
-Changbin!- kiáltott Han a másik szobából.
-Nem megyek sehova- feleltem.
-Eun Jin van a telefonnál. Hyunjae-ről van szó- támaszkodott neki Hyunjin az ajtófélfának.
-Hogy mi van?- pattantam ki az ágyból.
-Ez kész- röhögött Lee Know, amint félrelöktem Hyunjin-t azt útból.
-Igen?- vettem át a telefont, hevesen dobogó szívvel.
-Na idefigyelj te utolsó ökör! Az egy dolog, hogy csak így hagyod elmenni a legjobb barátnőmet, de hogy utána még te érzed magad szarul- kezdte a lecseszésemet- melegen ajánlom, hogy csinálj valamit, különben gondoskodok róla, hogy ne legyen mivel megírnod a következő dalodat, világos?- kiabálta a vonal túlsó végén, ami arra késztetett, hogy távolabb tartsam a fülemtől a készüléket.
YOU ARE READING
IMPOSSIBLE ➴ Seo Changbin
Fanfictionle•he•tet•len, főnév Nem megvalósítható történés, amelynek a valóság törvényei alapján nincs ismert végrehajtási módja, vagy amely nem következhet be. changbin. 20 éves. rapper. szeszélyes. kiszámíthatatlan. határozott. mindig megkapja, amit akar. h...