⤷ 𝘧 𝘪 𝘷 𝘦

425 37 48
                                    

𝙥𝙧𝙚𝙫𝙞𝙤𝙪𝙨𝙡𝙮.....

"Néha egy kapcsolat nem úgy alakul, ahogy elvárnánk."
"Ennyire útálna?
"Nem gondolhatod, hogy ripityára töröm a szívét."
"Nincs köztünk semmi és nem is lesz, érted?"
"Azon filóztam, hogy van-e kedved eljátszani, hogy belém vagy zúgva."
"Nem félsz attól, ami kiderülhet?"
"De. Nagyon is. Viszont akármi is az, tudnom kell. Kerüljön bármibe is."

[ 𝐬𝐭𝐞𝐯𝐞 𝐚𝐨𝐤𝐢 & 𝐛𝐭𝐬 - 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐞 ]
     0:10 ─〇───── 3:47
⠀ ⇄   ◃◃   ⅠⅠ   ▹▹   ↻

┎┈┈┈┈┈┈┈♥︎┈┈┈┈┈┈┈┒
❝𝗜 𝗻𝗲𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂❞
┖┈┈┈┈┈┈┈♥︎┈┈┈┈┈┈┈┚

Hogyan teremtsünk kamu-kapcsolatot tutorial, Yang Hyunjae által.

Első lépés: legyen egy barátod, akit minden hülyeségre képes vagy rávenni. Pipa.

Második lépés: gyakoroljatok, hogy elhitessétek mindenkivel, hogy a haverod valóban belédzúgott. Pipa.

Harmadik lépés: Dörgöljétek az illető orra alá. De jó alaposan. Pont úgy, ahogy darabokba törte a szívedet. Pipa.

Negyedik és egyben utolsó lépés: szenvedj másfél hetet, ugyanis az illető látszólag megútált és nem beszéltetek már vagy 2 hete mert kijelentette, hogy hagyjad békén, amit te szíves örömes meg is tennél, dehát ugye nem fogsz.

Valahogy így kötöttem ki ezen a bulin. De kezdjük az elején....

-Nem hiszem el, hogy még ez sem érdekli- dobtam le bosszankodva a táskámat.

-Csak rámmosolyogtál. Ennél azért lehet több kell- nevette el magát Chan.

-Szerinted mégis mit kéne tennnem, ó bölcs vezető?- kérdeztem szórakozottan.

-Eljönni velem a céges buliba és addig smárolni, míg az agyára nem megyünk- vigyorodott el.

-Nem járok céges bulikba- jelentettem ki. Nem, mióta tavaly az egyik háttértáncos pofátlanul rámnyomult.

-Pedig itt lenne a tökéletes lehetőség, hogy kiderüljön, mit is érez igazán- vonta fel a szemöldökét.

-Előbb át kell gondolnom- sóhajtottam.

-Mi ígyis úgyis megyünk. Remélem okosan döntessz- mosolygott, majd kilépett a táncteremből.

꧁𝘾𝙝𝙖𝙣𝙜𝙗𝙞𝙣꧂

Francos Bang Chan. Tudom, nem tehet semmiről, szinte biztos, hogy Hyunjae rángatta bele ebbe a hülyeségbe, de akkor is dühítő. Olyan gyerekesen viselkedik. Most komolyan? Ráveszi a bandatársamat egy kamu kapcsolatra, csak hogy felfigyeljek rá? Nem mintha ahhoz erre szükség lenne.

De persze ez nem így van. Nem hivatalosan. Hivatalosan undorodnom kéne tőle. Taszítania kéne. Mégiscsak egyre inkább magához vonz.

-Alszol te egyáltalán?- rángatott ki Hyunjin hangja a gondolataimból.

-Az új dalom most fontosabb- kortyoltam bele az aznapi negyedik kávémba.

-Miről fog szólni?- kérdezte Felix izgatottan.

IMPOSSIBLE ➴ Seo ChangbinDonde viven las historias. Descúbrelo ahora