(Dikkat bu bölüm yazarınızın rüyasını içerir.evet bunun hoodie'li versiyonunu gördüm sjssjj)
Arkadaşlarınla dağ manzaralı bir otele gidiyosunuz.
Yolda giderken gözlüklü birini görüyorsunuz.kim olduğunu bilmiyorsunuz ama.Sonra arkadaşınız sizi dürtüyor.
-KANKA SLENDERMAAAN!
Sizde dalgaya alarak arabanın penceresinden sarkıp bağırıyorsunuz.
-Slenderman bana s/cp'yi (sevdiğiniz creepypasta) ayarlasana!
Sonra otele girdikten sonra gözlüklü kişi geliyor.arkadaşlarınızı öldürmeye çalışıyor.sonra başka biri geliyor karnınıza 5 el sıkıyor.
Siz daha fazla sıkmasın diye ölmüş numarası yapıyorsunuz.sonra bi' kalkıp bakıyorsunuz.sizin ölmediğinizi görüp geliyor.beyninize bir el sıkıyor.sonra yanağınıza silahı dayayıp ağzınızdan mermiler çıkana kadar sıkıyor.
Ama siz hala ölmediniz.Azraile el hareketi çekip kaçtınız sanki.
Size sıkan şerefsizi kalkıp parçaladınız.
Sonra slenderman geldi.siz kahkaha attınız.
Meğer slenderman sizi ele geçirmek için bunları yaptırmış. Bi yandan ağlayıp bir yandan kahkaha atmaya başladınız.sonra Slender sevdiğiniz cp'ye seslendi.
-al bunu s/cp. bu mal olmuş.
Sevdiğiniz cp size sarıldı.
-shhh sakin ol s/a
Siz onun kokusunu içinize çektiğinizde babanızın parfümü olduğunu fark ettiniz.
SEN OLSAN NE YAPARDIN?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen olsan ne yapardın? -Creepypasta-
FanfictionBildiğimiz sen olsan ne yapardın kitabı işte...