Κεφαλαιο 6ο

174 18 14
                                    

Εβγαλα το κινητο μου και πληκτρολογισα τον αριθμο του...Αμεσως απαντησε...

"Ιωσηφ?"

"Μικρη?"

"Ενοχλω?"

"Δεν περημενα να παρεις...εισαι καλα?"

"...."

"Που εισαι?"

"Σε εκεινο το γ@@@ παρκο που σε ειδα να φιλιεσαι με εκεινη..."

"Σε 5 λεπτα θα ειμαι εκει!"

Μετα απο λιγο εφτασε και με βρικε να καθομαι σε ενα παγκακι...προσπαθησε να με παρει αγγαλια αλλα εγω τραβηχτικα...

"Παλια σου αρεσε να σε περνω αγγαλια...!"

"Παλια ειμασταν μαζι!"

"Το ξερω μικρουλα"

"Ξερεις επιλογη σου ηταν...αν με αφηνες να σου εξηγησω..."

"Εξηγησε μου!"

"---------------------------------και ηταν μια παρεξηγηση ουτε καναμε κατι ουτε θα κανουμε ποτε μονο φιλοι ειμαστε!ολες τις μερες που δεν μου μιλαγες δεν αντεχα ηθελα να πεθανω! υπηρχε ενα τεραστιο κενο μεσα μου...δηλαδη τωρα εισαι χαρουμενος με εκεινη? με αυτο που εκανες αν με αφηνες να σου τα πω τοτε θα ειμασταν τωρα μαζι και τιποτα δεν θα ειχε συμβει και τωρα θα πληγωσεις η εκεινη η εμενα...βασικα με εχεις πληγωσει ηδη!"

"....συγνωμη εχεις δικιο μικρη δεν αξιζει να εισαι μαζι μου σου αξιζει καποιος καλυτερος" "μην νομιζεις οτι σε ξεχασα τοσο καιρο ομως"

Αναψε ενα τσιγαρο και μου εδωσε και μενα.

"Πρεπει να φυγω...τα λεμε"

Εκανα να φυγω αλλα μου τραβηξε το χερι απο τον καρπο...

"Καληνυχτα"

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν εχω ιδεα για το πως θα συνεχισω αυτη την ιστορια :( εσεις θελετε να την συνεχισω?πειτε μου καμια ιδεα στα κομμεντ <3 μην ξεχασετε να κανε votes! :*

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ? ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang