Kεφαλαιο 8ο

158 18 14
                                    

3 μηνα μετα : Πρωτο χρονια :)

Σημερα ειναι παραμονη Χριστουγεννων και θα παω το βραδυ στο σπιτι της Δεσποινας οπου θα ειναι οι γονοις τις και και καποιοι αλλοι συγγενοις της...το ξερω βαρετα αλιως ομως θα τα περναγα μονη μου!

Ειμαι εξω απο το εμπορικο και περημενω την Δεσποινα που θα ερθει απο στιγμη σε στιγμη γιατι θελει να ψωνισουμε ρουχα για το βραδυ.

"Δεσποινα" λεω και τρεχω στην αγγαλια της

"Αννα! Λοιπον παμε γρηγορα μεσα γιατι δεν θα προλαβουμε!"

"Σιγα κανενα φορεμα θα παρουμε και μετα γυρναμε σπιτι πρεπει να σε βοηθησω κιολας με τα φαγητα!"

"Οοοοχι δεν καταλαβες καλα! Η μητερα μου θα ασχοληθει με αυτο! Εμεις θα παμε κομμωτηριο θα φτιαξουμε νυχια θα αγορασουμε φορεμα γοβες και ΕΣΩΡΟΥΧΑ!"

"Μααα..."

"Σουτ!"

-------------------------------------------------------------------------------------------------

"Αποκλειεται! Ειναι...ειναι τοσο προστηχο!"

"Πας καλα?? επειδι εχει λιγη κοκκινη δαντελα? τι να σου πω πηγαινε βαλε τις μπεζ βρακες της γιαγια σου!"

"Καλα καλα με επισες αντε παμε στο ταμιο!"

"Γεςςςςς" ειπε και αρχισε να χωροπηδαει σαν 5χρονο!

----------------------------------------------------------------------------------------------

"Λοιπον για πες μου τι γινεται με τον Ιωσηφ...ειναι ακομα μαζι με εκεινη?"

"Οχιι...βεβαια δεν μου το ειπε αυτος ο φιλος του ο Πετρος μου το ειπε..."

"Αααα και τωρα που ειναι? εχει εξαφανιστει!"

"Ναι πηγαι στην Γερμανια γιατι κατι εγεινε με την εταιρια του πατερα του..."

"Αχαα καταλαβα...καλυτερα να πηγαινουμε εχει νυχτωσει και δεν θα προλαβουμε"

----------------------------------------------------------------------------------------------

Η ωρα ηταν 8 και οι καλεσμενοι θα ερχονταν στις 9. Φορεσα τα κοκκινα εσωρουχα και μετα σειρα ειχε το μαυρο φορεμα που ηταν πολυ κοντο για τα γουστα μου αλλα αμα δεν το φοραγα η Δεσποινα θα μου θυμωνε...Εβαλα και τις γοβες μου και κατεβηκα στο σαλονι οπου η Δεσποινα βοηθαγε την μητερα της με τις πιατελες.

"Γεια σας κυρια Μαρια!"

"Γεια σου κοριτσι μου! αλλα γιατι κυρια ακομα δεν γερασα!"

"Χαχαχα δικιο εχετε!"

Η ωρα περασε γρηγορα και οι καλεσμενοι αρχισαν να ερχονται...εγω βαριομουν τρομερα και ειχα ζαλιστει απο τα ποτα που ηπια!

Μετα απο αρκετη ωρα ολοι ειχανε καθησει στο τραπεζη και τρωγανε εγω ειμουν στην κουζινα αλλα κανεις δεν το ειχε καταλαβει και καλυτερα δεν ηθελα να τους χαλασω την διασκεδαση τετοια μερα.

Το ρολοι εδειχνε 11:20 και εγω ανεβηκα βγηκα εξω απο το σπιτι με την δικιολογια οτι ηθελα να παρω λιγο αερα...Ανεβηκα απο την σκαλα που οδηγει στην ταρατσα

Η θεα ηταν υπεροχη και οπου να ναι θα αρχιζα και τα πειρωτεχνηματα! σε 10 λεπτα συγκεκριμενα

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

"καλη χρονια!" ειπα αναστεναζοντας και αμεσως γυρησααπο την αλλη μερια για να επιστρεψω στο σπιτι

"καλη χρονια!" ο Ιωσηφ μα πως γινεται?

"εσυ? πως γινεται αφου εισουν-"

"Σσσσ θα σου εξηγησω αργοτερα ας απολαυσουμε τωρα τα πειρωτεχνιματα!"

Μετα απο 10 λεπτα τα σταματησαν και ηταν ωρα να μου δωσει εξηγησεις! ανοιξα το στομα μου για να μιλησω αλλα μου το εκλεισε με το χερι του

"Σαγαπαω Αννα! Και ειμουν μα@@@ς που σε παρατησα! σου ορκιζομαι οτι δεν θα σε ξανα αφησω!"

---------------------------------------------------------

να και το χριστουγεννιατικο <3 στο επομενο θα γινουν πολλα πραγματα <3 μεχρι τοτε φιλακια! ααα και θελω να διαβασετε την καινουργια ιστορια που θα ανεβασω και λεγετε wild passion <3

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ? ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin