*18* Konkursiiiik

42 4 1
                                    

Postanowiłam, że zrobię konkurs.
Ot tak, po prostu.

( Proszę przeczytajcie wszystko co napisałam w tym rozdziale, wiem że jest tego dużo, ale zależy mi by każdy zrozumiał zasady).

Zadaniem będzie narysowanie ilustracji do jakiejś sceny z prologu mojej książki "To nie tylko honor" znajdującej się na moim profilu.

Daje wam zupełną swobodę, jeśli chodzi o formę wykonania ( komiks, ilustracja, co tam jeszcze fajnego wymyślicie).
Narzędzia i sposób pracy również zostawiam wam ( digital, tradycyjnie, wszystko co chcecie)
Ważne, żeby rysunek nawiązywał do sceny z książki.

Termin oddania pracy do 7 sierpnia.
Jeśli do konkursu zgłosi się mało osób  ( mniej niż 12) to przesunę termin do czasu, kiedy liczba uczestników  się zwiększy  ( nie martwcie się nie zapomnę o wcześniejszych pracach ;3)

Jeśli znacie kogoś kto mógłby chcieć wziąć udział możecie go oznaczyć, będzie mi bardzo miło ;D

Co będzie oceniane:

- Zgodność z tematem.
- Estetyka i wykonanie  pracy.

I już ;p resztę zostawiam wam.

Oczywiście plagiat i kopiowanie innych prac jest niedopuszczalne i grozi to dyskwalifikacją. Jeśli ktoś zauważy coś takiego w czyjejś pracy proszę mi o tym powiedzieć.

Dozwolone jest korzystanie z base'ów, choć wolę jednak by korzystać nie z nich, a z referencji czy zdjęć.


Oczywiście przewidziałam nagrody >:D

1 miejsce:  rysunek  1 postaci z tłem +  1 postać chibi z prostym tłem  ( gradient, wzorek).

2 miejsce:  rysunek postaci z prostym tłem ( gradient, wzorek) + 1 chibi z prostym tłem.

3 miejsce: 2 chibi z prostym tłem.

Prace umieszczajcie w swoich książkach na wattpadzie. Koniecznie mnie oznaczcie! W opisie pracy dobrze by było, żeby napisać jakiej sceny ona dotyczy. :3

Jeśli ktoś nie ma takiej książki może ewentualnie wysłać pracę na mój Gmail:

chankimiko161@gmail.com


Pamiętajcie! Nie zmuszajcie się do rysowania! Każdego może opuścić wena lub złapać artblock. Ja zawsze
Przedłużę termin jak będzie to konieczne.
Najważniejsze to czerpać z tego konkursu  radość i przyjemność.

Zainteresowanych zapraszam tutaj ;D
--------------->


Artbook SernikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz