ბიჭები ჩვენთან დარჩნენ ცოტა დავლიეთ, გავერთეთ, ბევრი ვილაპარაკეთ. დილით ადრე გამეღვიძა და გადავწყვიტე სასეირნოდ გავსულიყავი. ტბასთან ვსეირნობდი როცა სეჰუნი მოვიდა.
-აქ რა გინდა(ელისა)
-მეც ადრე გამეღვიძა და დაგინახე როცა სახლიდან გადიოდი (სეჰუნი)
-ააა ხო ადრე მეღვიძება და მაგათ სულ შუადღემდე ძინავთ ვერ გააღვიძებ რა(ელისა)
-ჰო უყვართ ძილი (სეჰუნი)
მე და სეჰუნმა ბევრი ვისეირნეთ. ერთმანეთი კარგად გავიცანით. ბევრი საერთო აღმოგვაჩნდა. სასიამოვნო და თბილი ადამიანი იყო სეჰუნი.
-გინდა დღეს მე და შენ სადმე კაფეში დავჯდეთ საღამოს (სეჰუნი)
-რავი კი მაგრამ სხვები?(ელისა)
-ოო არაუშავს მაგათ ერთმანეთი ყავთ და რამეს მოიფიქრებენ და ჩვენ წავიდეთ როგორც გავიგე ტკბილეულობა გიყვარს და წავიდეთ (სეჰუნი)
-ჰოო ვგიჟდები ისე მიყვარს წავიდეთ(ელისა)
ტელეფონე იენა მირეკავდა
-სადახარ გოგო (იენა)
- ვსეირნობთ მე და სეჰუნი (ელისა)
-შენ და სეჰუნიიი რა ესმის ეს ჩემ ყურებსს მიდი მიდი ისეირნეთ არ იჩქაროთ (იენა)
-მოვალთ მალე (ელისა)
-კარგიი (იენა)
-სეჰუნ არ ავიდეთ სახლში?(ელისა)
-თუ გინდა ავიდეთ (სეჰუნი)
-წამო წავიდეთ იენამ დამირეკა (ელისა)
სეჰუნი და მე სახლში ავედით. იენა უცებ მომვარდა და სამზარეულოში შემიყვანა.
-აბა რა ქენით?(იენა)
-რა უნდა გვექნა ვერ ხარ შენ ვსეირნობდით და ვსო(ელისა)
საკურა დაა ნაკოც შემოვიდა
-არაა უნდა ვაღიარო როო უხდებით რაა (ნაკო)
-კიიი გეთანხმები თან სეჰუნიც საყვარელია (საკურა)
-ნუ ჰო კაი გეთანხმებით რო საყვარელი ბიჭია მაგრამ არ ვიცი გადით ახლაა თორე რამეს იფიქრებს (ელისა)
ყველა მისაღებ ოთახში გავედით.
-დღეს რა გეგმები გვაქ (ჯინი)
-გოგოებო აბაა რა გავაკეთოთ(თეჰი)
-მე და ელისას საღამოს სხვა გეგმები გვაქვს ასე რომ თქვენ გადაწყვიტეთ (სეჰუნი)
-რაა გეგმებიიი?(იენა)
-კაფეში უნდა წავიდეთ (ელისა)
-კარგი არაა პრობლემა მაშინ ჩვენ გადავწყვიტოთ რა უნდა ვქნაათ (თეჰი)
-რა ვქნათ დაა კლუბში წავიდეთ (ნაკო)
-კარგი იდეააა(იენა)
-ხოდა კლუბში მივდივართ(ქუქი)
მოსაღამოვდა მე ვემზადებოდი სხვები კლუბში წავიდნენ სეჰუნი მე მელოდებოდა. ბიჭები მალე ემზადებიან გოგოებს კიდევ დიდი დრო გვჭირდება.
-მზად ვარ შეგვიძლია წავიდეთ(ელისა)
სახლიდან გავედით და კაფეში მივედით. ლამაზი გარემო და მუსიკის ხმა ისმოდა.
-ძალიან ლამაზი ადგილია უკვე მომწონს(ელისა)
-ჰოო მიხარია თუ მოგეწონა(სეჰუნი)
ნამცხვარი და წვენი შევუკვეთეთ. ძალიან ბევრი ვილაპარაკეთ და ვიცინეთ. ბულვარში გამოვედით და ვსეირნობდით. ჩუმად მივდიოდით ბოლოს სიჩუმე სეჰუნმა დაარღვია
-მწვანეთვალება გოგო რაღაც მინდა რომ გითხრა (სეჰუნი)
-გისმენ (ელისა)
- იცი ადრე ესეთი რაღაც სისულელე მეჩვენებოდა მაგრამ ახლა დავიჯერე რომ სისულელე არ არის დაა რეალურადაც შეიძლება მოხდეს (სეჰუნი)
-და რას გულისხმობ (ელისა)
-მომწონხარ დაა შენთან თავს კარგაფ ვგრძნობ (სეჰუნი)
მისი ეს სიტყვები უეცრად გავშეშდი ხმა ვერ ამოვიღე გული ამოვარდნაზე მქონდა სიტყვებს თავს ვერ ვუყრიდი არ ვიცოდი რა უნდა მეთქვა.
-ვიცი რომ ეს ყველაფერი ძალიან მალე მოხდა ისიც ვიცი რომ კარგად არ მიცნობ და არ გაძალებ ჩემთაბ ურთიერთობას დროს მოგცემ რო ერთმანეთს შევეჩვიოთ (სეჰუნი)
-ისაა ჰო ცოტა მოულოდნელი იყო (ელისა)
ისევ ვერ ვიღებდი ხმას თან მიხაროდა თან არც ვიცოდი რა უნდა მეთქვა. სეჰუნმა უეცრად მაკოცა. ეს ყველაფერი ისე სწრაფად მოხდა რომ გააზრებაც ვერ მოვასწარი თუ რა ხდებოდა. ჩვენი ტუჩები ერთმანეთს შეეხო მინდოდა რომ დრო გაჩერებულიყო და სამუდამოდ ასე გაგრძელებულიყო. ბოლოს ხელი ჩამკიდა დაა სახლში მივედით. სხვები რათქმაუნდა ისევ კლუბში ერთობოდნენ. სახლში მოსულებს არაფერი ახსოვდათ ზოგი ძირს დაწვა თვითონაც არ იცოდნენ რას აკეთებდნენ. დილით ისევ ადრე გამეღვიძა მაგრამ თავს ცოტა ცუდად ვგრძნობდი სარკეში როცა ჩავიხედე მარჯვენა თვალი წითელი მქონდა თავის ტკივილი დამეწყო დაა წამლის დალევის შემდეგ გაყუჩდა. გადავწყვიტე სახლში დავბრუნებულიყავი რადგანაც თვალი ძალიან მტკიოდა.
-რა გჭირს?(სეჰუნი)
-არ ვიცი დილით ასე მქონდა ალბათ ანთება არი მალე გადამივლის სახლში დავბრუნდები და მივხედავ (ელისა)
-ერთად წავიდეთ მაშინ (სეჰუნი)
-ჩემს გამო დასვენებას ნუ მოაკლდები არაფერი მჭირს უბრალო ანთება არი(ელისა)
-არ მაინტერესებს ერთად წავალთ ვსო(სეჰუნი)
-რა ხდება თვალზე რა გჭირს (იენა)
-უბრალო ანთება არი მალე გადამივლის ნუ ფეთავთ(ელისა)
გოგოები სამზარეულოში შევიყვანე დაა საღამოს მომხდარ ამბავზე ვუამბე. სამივეს ძალიან გაუხარდათ
-ვიცოდიი ვიცოდიიი(საკურა)
-აუუ რაა მაგარიაა გოოო (ნაკო)
-არა რააა ვიცოდი რო რაღაც იქნებოდა მაგრამ ასე მალე არ მეგონა(იენა)
-ჰოო ძაან გაკვირვებული ვიყავი დღეს სახლში ვბრუნდები თვალს მივხედავ (ელისა)
-ჰო მიხედე თორე არ მომწონს როგორც გაქ (იენა)
-ჰო ექიმთან წადი იცოდე (საკურა)
-წავალ და გავიგებ რა მჭირს(ელისა)ძალიან კარგი გამოდის მალე დამთავრდება თქვენი აზრი მაინტერესებს თუ მოგწონთ❤
YOU ARE READING
მწვანე თვალები (დასრულებული)
Fanfictionგოგონას ისტორია რომელსაც ლამაზი ფერის თვალები აქვს ეს გახდება სიყვარულის ისტორიის დასაწყისი