თავი 1

106 9 0
                                    

ეს ისტორია იქნება ჩემზე რასაც ვგრძნობ, რასაც განვიცდი მე ელისა ვარ 18წლის. მაქვს მწვანე თვალები. ჩემში ყოველთვის თვალები მომწონდა. ბევრი მეუბნებოდა რა ლამაზი ფერის თვალები გაქო მეც სიხარულით ვაჩვენებდი ყველას. ვცხოვრობ პატარა ქუჩაზე სადაც ყოველთვის მანქანების ხმაური ისმის არასდროს მყოლია ჩემი თანატოლი მეზობელი. ბიჭები ცხოვრობდნენ და მათთან ვთამაშობდი ფეხბურთს. ჩემი მამიდაშვილი გოგოები არასდროს მექცეოდნენ კარგად რამეში როცა დავჭირდებოდი მაშინ ვიყავი ანგელოზი მხოლოდ ბიჭებს ვემეგობრებოდი და მაგიტომაც არ ვიცი ალბათ სიყვარულის გამოხატვა რადგანაც მეშინია რომ ვინმე გულს მატკენს. მეგობრებიც გულს გტკენენ მაგას ახლა მივხვდი ადრე სულელი ვიყავი და ვერ ვხვდებოდი. ადრე სხვა სკოლაში ვსწავლობდი მესამე კლასიდან სხვაგან გადამიყვანეს გული დამწყდა რადგანაც კარგი კლასი მყავდა და ჩემთვის ოჯახივით იყვნენ. სხვა სკოლაში გადასვლით დაიწყო ჩემი ახალი ისტორია.ვერ ვიტყვი რომ გადასარევი კლასელები მყავდა მაგრამ ვცდილობდი რომ მათთან მემეგობრა. და აი ახლა გავიზარდე სკოლაც დავამთავრე და ჩემს ცხოვრებაში ახალი ეტაპი იწყება. გამოცდები და შემდეგ უნივერსიტეტი სადაც ახალ ხალხს გავიცნობ. მიყვარს როდესაც ახალ ადამიანებს ვეცნობი შემდეგ მათთან მეგობრობას ვიწყებ დაა ასე გრძელდება ჩვენი ისტორია.


ახალი ფიკი ცოტა განსხვავებულია მაგრამ მგონი საინტერესო გამოვა იმედია მოგეწონებათ❤

მწვანე თვალები (დასრულებული)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon