Răscolesc trecutul ,fac schimb de regrete cu timpul și mă privesc pe mine in prezent ,mai îndrăgostită de viață ca oricând.Am tranșat umbrele care îmi innegreau pașii și îmi podideau calea spre fericire.Unii oameni sunt făcuți să îți aștearnă liniște ,o liniște demult așteptată și atât de gustoasă iar altii sa te privească de ea de parcă au drepturi asupra ta.Isi pun amprenta pe tine iar tu ești egal cu zero.Isi ridică tronuri pe schelete ca cei din partide și din parlament.Se simt mai bine să conducă oameni decât să fie alaturi de ei.
Se simțea cum vara își ia un ultim adio,o adiere rece trecandu mi fiori pe gatul gol.O vară ce mi-a răspuns la multe semne de întrebare și mi-a vindecat rănile.Intru pe poarta liceului sceptica și rece. Nu mi-a lipsit locul ăsta sec de orice emoție.Persoane ce nu le-am văzut niciodată iar altele de care mă puteam lipsi liniștită.Stăm adunați ascultând imnul țării noastre ,,dragi".După îndelungi salutări ,revederi ne luăm manualele și orarul și ies pe aceeași poarta ce mi-a fost prietena buna anul precedent.
Ii dau mesaj lui Aiden ,iubitul meu să ne vedem sa ,,sărbătorim" începerea unui nou an cu noi așteptări.
"Acum termin și eu ,ne vedem la locul nostru.Te iubesc ❤️"
Îmi aprind o țigară și las fumul sa îmi inunde simțurile .Trag din ea și îl aștept să ajungă Aiden e in ultimul an de liceu și ne-am cunoscut acum un an în acest loc al nostru.Niste bări ascunse printre copaci care au o liniște aparte ce mereu m-a atras.
- Iubito!(mă sărută și mă strânge tare in brațe)
Ii inspir parfumul și mă pierd în îmbrățișarea sa
Mi-a fost dor de el.In ultimele doua săptămâni a muncit mult si de-abia am apucat sa ne vedem.Revederea mereu e o gura de aer proaspăt.
CITEȘTI
Noi doi
Teen FictionÎnotând prin speranțele unei alte zile apuse ,prin nori negri și sobri , m-ai ancorat în rațiunea prezentului , mi-ai devenit mâna dreaptă care m-au urmat mai apoi în următoarea etapă a mea.Aiden tu erai schimbarea de care aveam nevoie.Noi doi am de...