Respectul 🙏

7 1 0
                                    

Dragă respect unde și dispărut în ultimii ani. Suntem atât de haini și disgratiosi ca atunci când ne uitam in oglinda nu ne recunoaștem. Uitam sa fim oameni cu cei din jur și în special cu noi înșine. Cel deștept renunță ultimul și tace la gura mare a prostului. Nu suntem departe de epoca în care prin bătaie se rezolva ceva. Ne batem pentru o bucată de pământ ,de hrana ,un job amărât. Si câștigăm in schimb zâmbetul dracului ce stă la colț să pândească orice greșeală și alegere gândită pe moment pe care o regretăm mereu după.  Numai cei ce nu știau să vorbească ,sa silabisească cuvintele săreau sa se exprime în acest mod barbar.  Nu suntem în epoca medievala sa ne omoram între noi.  Obtinem cămașă pătată de sânge și onoarea ștearsă de podea. Renunta când ,,omul "din fața ta nu face față să poarte un dialog și are comportamentul unui puști de 8 ani.  Când celălalt nu mai are cu ce ataca in mod civilizat ,incepe sa înjure ,sa jignească și în cel mai obscen mod să sară cu bătaia.  Cu astfel de persoane nu-ți poți construi șirul vieții. Le arăți ușă și dacă nu știu să meargă ii înveți tu. Nu te înjosi in fața persoanelor de acest gen sunt doar frustrate. Nu-i băga în seamă și râde le in față ,atacă i cu altfel de arme ce rănesc mai bine decât un pumn care se vindeca. In suflet imprimi durerea ,dar printr o bătaie lași semne ce vor trece cu timpul .O albina te  înțeapă apoi moare. Oricine te rănește e rănit el pe dinăuntru și vrea să te sece și pe tine de fericire sa devii frustrat ca dansul. El regreta anumite lucruri și e gelos pe tine că ai ce el nu are. E un om gol fără strop de speranță ce trebuie reabilitat la respect. Daca cineva te rănește fizic ripostează ,sună la ajutor. Nimeni nu are dreptul să îți atingă corpul ,e proprietatea ta și numai a ta. Altarul ce te conduce prin viață și te ajută să treci peste orice.  Scapă de ,,scaii" care se țin împrejurul tău să îți facă rău. Te ataca verbal și fizic iar totul în jurul tău devine toxic. Când cineva se crede mai bun decât tine dar nu e decât un gunoi.  Un gunoi ce nu se poate recicla , ce și-a pierdut din strălucire și bunătate. Câtă speranța sa ai numai Dumnezeu face minuni. O privire demonică in care sticlește răutatea ,gura spurcată ce se pregătește să scoată câteva cuvinte pentru a împușca în sufletele calde ce n-au nicio vină. Și când apasă trăgaciul o sclipire fulgerătoare de slăbiciune le apare. Vesta antiglonț creîndu-ne apărare. Cei slabi sunt cei ce atacă nebunește sperând să te rănească. O ambuscadă pentru a te face să pari nebun. Să îți neliniștești sufletul și să îți îmbolnăvești trupul. Toate astea arată ce fel de oameni sunt ei și ce au de arătat adică nimic .Mergi înainte continuăți calea așa cum o faceai ,cu zâmbetul pe buze , încrezătoare și plină de fericire. Suntem cu toții speciali pentru cine vrea să vadă împotriva aspectului și a bârfelor idioate. Suntem mai mult decât o șoaptă împărțită dintr o gura murdara către altă . Nu săruta vorba mincinoasă că vei mânca c****. Am pierdut in cei 18 ani ai mei multe prietenii însă nu m-am pierdut niciodată pe mine. După fiecare experiență m-am cunoscut mai bine și mi-am permis sa învăț din greșelile mele. Vor intra mereu oameni în viața ta ce ascund o piele de șarpe pe dedesubtul îngerașului pufos însă totul depinde de cum menajăm situația. Trebuie sa fim oameni până la capăt. Niciodată să nu le arăți slăbiciune că se hrănesc cu ea. Exact că vampirii de sorb se sânge și zâmbesc printre gene mulțumiți de suferință altuia. Renunță la persoanele toxice ,și tine langa tine doar pe cei ce împletesc in tine unicul sentiment de iubire îmbinat cu respectul , încrederea și loialitatea. E ușor să arunci o vorbă rea dar acorda timp sa zici un te iubesc, bună dimineața, îmi place cum îți stă parul azi , mâncarea asta nu e deloc rea. Comunica cu cei din jur când ceva nu îți place ,sau crezi că nu este ok ,pentru a nu se mai întâmpla pe viitor. Nu trebuie sa ajungem la cazuri extreme de tonuri ridicate ,și violența fizică. Comunicați cu cei din jur împărtășiti le ce simțiți. Veți primi înzecit mai apoi . Faceți lumea un loc mai bun ,nu un loc al nervilor și frustrărilor. Mereu vor exista divergente depinde cum le facem față și în ce bagaj al vieții le trimitem. Le punem in valiza indiferenței ,apatismului , nepăsării. Le aruncam in abisul uitării și le îngropăm in noroi și pământ. Poate Intr o zis va înflori o speranță pe acest mormânt al delăsării.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Noi doi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum