In penumbra zilelor frumoase ,prietenii strânse s-au pierdut. Legaturi ce se credeau puternice și speciale au luat o pe drumuri diferite. Dar când o ușă se închide se deschid altele mai bune. Nu au decât să răcească ce a fost și să se pună lacăt la răscrucea drumurilor.
Colega mea de bancă se chițcăia lângă mine intruna. Afara toamna bătea în geam și capul meu se apropia periculos de bancă. Se suna de pauză și merg la o tigară. Dau foc pasiunii sa intre în mine și să îmi pulverizeze "oxigen" ,speranțe false și vise. Îmi învârt bricheta ,o aprind iar prin flacăra îmi imaginez școală asta arzând drq. Sa fug de aici și să nu mă mai întorc .
...Amanda era plictisitoare și cu cât incercam sa port o conversație îmi pierdeam rapid interesul. Nu mă atrăgea felul ei pisicesc și alintat. Tăcerea ei uneori era asurzitoare și îmi era mila ,ceva avea pe suflet însă își preschimba comportamentul la 180°. Fii real cu mine și voi fi și eu. Fără ocolișuri ,fără minciuni și arfe.
Trece ziua și îmi zic că măcar am colega de banca cu care a înțeleg cât de cât și nu sunt complet antisocială.
~08:35~
Am ajuns acasă.
~9:55~
•AMANDA•
"Uite cum stă treaba eu vreau mai mult de la prietenia asta .Ieși la țigară în fiecare zi și în pauze n-am cu cine sta sau vorbi și nu apucam sa stăm să ne cunoaștem ,as vrea te rog sa te muti mâine ,vreau altă colegă de banca .Nu mi-o lua în nume de rău"
"Bine mă voi muta.Puteai macar sa îmi zici f2f...dar na."
...mna nu pot sa zic că nu m-a uimit , parca fug persoanele de mn dar na ,eu am obiceiurile mele ,nu a vorbit vreodată cu mn sa rămân sau ceva sau să ne apropiem mai mult .Nu eram pregătită oricum de o prietenie mai ales cu ea .Și prin mesaj sa se ,,descotorosească" de mine ..urât. Ma voi muta drq dar din clasa aia de cct.
Trece noaptea și mă trezesc mai obosita ca niciodată. Injur in sinea mea că n-am timp de nimic și îmi pregătesc omleta mea cu salata. Mă pregătesc psihic pt încă o zi de școală fără prieteni și doar o clasă plina de arfe și măști. Drumul singura mă face să reflecteze la tot și țigară mă liniștește .Ajung in clasa iar langa Amanda ,e alta fata ,,mirobolanta "
Și "încântătoare". Tac și măsor cu privirea în trecere locurile libere. M-am pus singura intr o bancă si acolo am rămas .
Serena și Blair ,doua colege cu care eram in tangente de anul trecut mă tot chemau cu ele în pauze afara și la baie. Ele ieșeau și cu Christina iar eu nu aveam o părere bună despre ea ,foștii mei prieteni bârfind o că e alintata și falsa. Însă după câte am trecut cu acei idioți am zis că de multe ori am mâncat din cct ul lor ieftin și judecau după copertă pe cineva și pe mine după minciunile ieftine ale dirigai. Am zis că pentru ultima oară voi incerca să am o prietenie cat de cat reală. Acum mă aflu în pauza cu ele 3 și nu m-am mai simțit de mult așa înțeleasă și vorbim de parcă ne cunoaștem de ani buni. In banca inca stau singura însă nu am de ales iar singurătate a mi-a fost prietena buna aproape un an ,nu mai strica câteva luni până în iunie. Christina nu e deloc așa cum mă așteptam ,cum ziceam nu judeca un om după înfățișare niciodată că te vei înșela amarnic și ai de pierdut. Împărtășim eșecuri și bucurii iar pe zi ce trece mă face să cred că nu voi rămâne nefericita până la absolvire .
-M am certat cu Aiden și nu mai vreau nimic ,nu îl mai suport .Răspunde greu și ne vedem rar.
•Christina•
-Are și el treabă intelege l ,nu ai zis tu că lucrează ,plus face treabă că nu stă la oraș iar după atâta efort somnul ii e înger păzitor .Nu mai vorbi așa , dă-i mesaj nu strica o relație de un an pe doua -trei săptămâni mai încărcate.Pana acum nu a fost pentru tine,langa tine?
-Nu ii dau mesaj .Nu are decât ,sa mă caute daca mai vrea ceva cu mine că nu sunt o jucărie să mă ia când dorește .Am și eu așteptări.
-Te înțeleg dar înțelege l și pe el Anastasia pentru Dumnezeu ,nu mai gândi așa egoist.
~ma duc la baie și când mă întorc o văd cu telefonul meu in mâna butonandu l râzând ~
-Dacă i-ai dat mesaj te omorrr!!
-mhm ..poate🤣🤣🤣un mulțumesc Christina ar fi frumos
-ce i-ai zis acolo?Mulțumesc?
Ii iau telu și conversația mergea bine el înțelegând și zicând că o să încerce să fie mai activ prin mesaje și eu voi fi mai înțelegătoare. Iar împăcarea era acolo pe ecran iar gura mea în pământ .
-Sa te bat..sau să te îmbrățișez :))
-mhm hai taci și îmbrățișează mă
Fără mine ștergeai cu relația de un an pe jos și după ajungeau lacrimile tale cat Oceanul Pacific. Proasta mai ești Anastasia. Baiatul ăsta te iubește
-ma iubește și eu îl iubesc bine dar
-nici un dar
Se suna de ieșire mergem spre casă și sunt fericita că am o prietena ca ea un trio de bff's perfect 🥰 S-a gândit la binele meu și până nu a dus conversația cu iubitul meu acolo unde se voia de la început ,la un compromis ,nu s-a lăsat. Imi vrea binele ,și mă vrea fericita !!🤗🤗🤗
Din momentul ăla am știut că va face haos dar și mult bine în viața mea. Fiecare dintre ele aducea un strop ce completa gangul acesta nebun ! Prieteniile sunt mai mult decât ieșit ,bârfă și petreceri. Loialitate încredere ,iubire astea sunt prioritare 🤫❤️❤️❤️
Prietenia este specială daca ai oamenii speciali langa tine!
CITEȘTI
Noi doi
Teen FictionÎnotând prin speranțele unei alte zile apuse ,prin nori negri și sobri , m-ai ancorat în rațiunea prezentului , mi-ai devenit mâna dreaptă care m-au urmat mai apoi în următoarea etapă a mea.Aiden tu erai schimbarea de care aveam nevoie.Noi doi am de...