Prieteni falși

14 1 0
                                    

Simți un gol in suflet ,stomac un gol persistent peste tot ,ei bine asta e dezamăgirea .Atunci când persoana căreia îi purtai încredere iubire și o atașare calda și specială te dă din aria sa de persoane importante.Te calcă pe suflet , aruncă cu cuvinte ce nu își au locul și care nu îți aparțin ție ca persoana.Nu te definesc iar ei știu dar aleg sa asculte de altcineva tu devenind o marioneta un papițoi ,un șarpe după zisele altora.Minciuni peste minciuni până ți se ia ție și ei persista in propriul jeg de câcat.Astfel de persoane ți-au fost prieteni ?Familia pe care ți-ai creeat o și ai calcat pe schelete ,ți-ai calcat pe orgoliu sa le faci lor bine ,sa fii pentru ei mai mult decât pentru tine.De ce?Pentru că persoanele ca mine sau ca tine fac tot cu sufletul nu pentru a primi ceva la schimb.Daca anumiți tai prieteni nu ridica un deget pentru tine nu ți este prieten ,daca îți jignesc persoanele la care țin ,râd de tine și îți pun in cârcă defecte create de ei pt tine sunt paraziti nu prieteni.Daca nu te apreciază ca persoana și nu te respecta nici ei nu merită respectul și aprecierea ta.Nu poți duce singur o lupta daca celuilalt nici nu-i pasă.
Prieteniile de club ,țigară și caterinca la semință nu sunt prietenii de viitor.
Cei care îți sunt mâna dreaptă ,umărul pe care sa plângi când nu ți e bine ,cei care sunt in stare sa spargă in fier forjat pentru tine acei sunt prieteni ce nu te vor lăsa niciodată și pe care trebuie sa ii apreciem.
Timpul se ofilește petala cu petala te înghite in abisul pieirii ,de unde vei vrea sa schimbi o piesa din puzzle ul tău defect.Nu se oprește pentru nimeni încât fugi repede și fă ce e corect și de bun simt.Mai intai pentru tine apoi pentru ceilalți .Nimeni nu are grija de tine cum ai tu,și părinții tăi , nu te hrănesc, nu te schimba ,nimic.
Fiecare se pune pe primul loc așa că fixează ți asta in că TU ESTI IMPORTANT.Lucreaza la tine și fii acolo pentru tine.Daca UN LUCRU NU-L VEZI ACOLO PESTE CINCI ANI scapă de acesta. Viitorul tău poate fi mai important decât orice persoana de doi bani din prezent.Viseaza creează și începe să construiești. Nu te opri din drumul vieții pentru nimeni și nimic!

*Plus

O umbră se așterne pe perete
Negura nopții împrăștie negru
Liniștea mă cotropește
Unde ești imi creezi asediu

Nu mă vezi orbit de înșelăciuni
Amar îmi plânge sufletul
Ca tu alegi un altul
Când eu aleg doar tu!

Că noi se transforma in el și ea
Adevăruri înfloresc între noi
Rădăcini vechi ne depășesc
Prea multi actori te păcălesc
Taie din contribuție plata e scumpă
Sufletul se iubește nu se cumpără
Pansament să-ți fiu sa nu mă cauți
Am și eu prieteni dar nu balauri
Nu juca la 3 capete că vei pierde
Nici unul dar nici două
Ci unul de veghe aprins
Să-ți fie lumină
La sufletul stins

Noi doi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum