Ceasornicarul timpului ia de mână fiecare secundă și o trimite pe pământ.Dăm vina pe timp că nu este destul și nu-l apreciem la adevărata sa valoare.Fiecare secundă și minut este important și ar trebui sa avem grija de cum îl folosim și cu cine.Timpul este nemăsurabil ,ireversibil dar vital.De cate ori ne-am pansat in timp o rană ,un dor ,o dorinta ce au rămas acolo în noi mai estompate și am devenit mai puternici și siguri pe noi.Când te aștepți cel mai puțin te înflorește și te ajută să te regăsești și să dai pagina .Se ia de mână cu viața și dansează un vals al speranței și al fericirii.Sterge negrul cu care am pictat sufletul și visele noastre ,dă culoare panoramei de regrete iar apoi te urcă în munți sa atingi norii.
Ca la ruleta rusească în viața ai de pierdut dar și de câștigat ,simți că te mai arde soarele dar vine noaptea și stai de vorba cu stelele.
Era un noiembrie cald ,zăpada încă nu atinsese plaiurile noastre.O fată îndrăzneață și zâmbitoare ieși pe ușă mai vesela ca niciodată mandra de schimbarea ei.Mergea fara griji ,ca și părul ei roz de păpușă.Medusa o aștepta în fața blocului.
-Ce faci tu?
- nu mai pot de somn
-iar seriale?Trebuie urgent să îți faci un iubit
-imi ajung serialele cu dragostea lor nu am nevoie plus suntem a 9a poate mai încolo
-cum zici tu , niciodată nu spune niciodată
-tu ai avut noroc și Alex e un băiat super dar nu sunt pregătită
-Da in weekend m-a dus la ai lui și a fost minunat însă părinții încă nu ne lasă să dormim unul la celălalt
- E devreme înțelege i și pe ei ai timp ,înțeleg că nu te poți abține arata bine și blond
-Da știu și se înțelege așa bine cu toți îl iubesc Anastasia
-Si el te iubește Medusa
Ne îndreptăm spre parc unde am înțeles că ne întâlnim și cu Alex sa o conducă la liceu.Mă simt a treia roata de la căruță se sărută și își șușotesc chestii.Ajungem in foișorul din parc și punem muzica la boxa ,vorbim și ne aprindem cate o țigară .Mă pun că Dj cei doi ignorandu mă total până când pe Alex îl sună un număr.
-Da frate în parc.Foisorul de sus stai sa cobor .Așteptați aici .
Confuza mă uit la Medusa care se preface că nu știe nimic.Incep sa mă fâstâcesc când îl văd urcând cu un băiat.
-Nu știam că așteptăm pe cineva.(timida de mine vrea sa dispară de acolo)
- Stai calma e doar un coleg de-al lui Alex nu te impacienta (și râde cu subînțeles)
Se apropie și o salută pe Medusa ,și dăm ochi in ochi o privire rece ce nu te lasă să pătrunzi dincolo de ea ,un albastru pictat perfect ,cer senin ce ascunde niste povesti negre daca privești mai adânc.Sub masca ce o purta datorita vremii neprietenoase nu i-am putut vedea reacția dar ochii erau timizi și reci.Un ocean in care as fi căzut ușor dar privirea sa stăruia pe mine și m-am eschivat mutându-mi privirea.Muzica cânta pe lângă noi iar iubăreții m-au lăsat în van ,langa acest Aiden.
-Aiden de ce nu vă duceți sa va plimbați un pic ?
(Tace și se uită la Alex)
-hai îmi iei și mie o țigară du-te cu Anastasia
-bine frate
O înjur in gând că mă lasă singur cu ăsta și coborâm în tăcere spre magazin .Tace și nu spune nimic..mă gândesc să zic ceva dar mă rezum la tăcere.Nu vreau sa par băgăcioasă și enervantă insa urăsc liniștea asta mistuitoare.
-Esti in clasă cu Alex?(întrebare tâmpită Anastasia ,îmi reproșează creierul meu)
-Da și tu cu Medusa?
-Da ,mhm câți ani?
-17 tu?
-15
Conversația asta îmi dă emoții și mă blochez de tot. Merge sa ia țigările ,zicandu i sa îmi ia și mine una. Se întoarce și alegem sa ne așezăm pe niște bări ce făceau legătura cu acel magazin ,și linistite. Conversatia ia avânt țigara parcă scoțându i cuvintele ce stăteau blocate undeva in el. Statea in picioare destul de înalt frumos și intimidant. Incep să tremur și vremea se schimba .Geaca lui avea doua buzunare in față și îmi dă voia să îmi așez mâinile acolo practic rămânem într-o îmbrățișare calda și .. câtă caldura transmite omul ăsta.Vai miee ..
-Ce faceți ?(Alex și Medusa strica momentul și mă ridic și eu )
-Am vorbit și ne-am cunoscut (zic eu roșie în obraji )
Amândoi zâmbesc cu subinteles și Medusa îmi spune că plecam către școală ,și ne întâlnim cu Sheila in drum.Cei doi porumbei își iau la revedere cum trebuie ..iar eu mă simt nelalocul meu neștiind ce să fac. Aiden se apropie de mine și face mai mulți pași și rămân uimita când dă să mă sărute. Mă ia la pieptul său ,se uită în ochii mei , mă apropii și eu și dau de niste buze dulci și groase ce mă sărută cu pofta. Aiden ce mi-ai făcut 💋💓
CITEȘTI
Noi doi
Teen FictionÎnotând prin speranțele unei alte zile apuse ,prin nori negri și sobri , m-ai ancorat în rațiunea prezentului , mi-ai devenit mâna dreaptă care m-au urmat mai apoi în următoarea etapă a mea.Aiden tu erai schimbarea de care aveam nevoie.Noi doi am de...