-Doamne, luați vă o cameră, unii oameni vin aici să mănânce, nu să vadă cum vă masturbați voi, spune Olivia. Melanie se ridică din brațele lui Noah cu un zâmbet uriaș pe fața pentru a-și îmbrățișa prietenele, ca apoi să-și ocupe din nou locul in poala iubitului său.
- Ești doar geloasă că noi avem, pe lângă o relație reală, contact sexual, Morcoveață. Când o să-ți pierzi virginitatea, atunci, dar doar atunci o să poți să-mi critici relația, răspunde Noah provocator.
- Hei! Nu exagera! își apără Melanie prietena, dându-i o palmă in joacă iubitul său, adăugând un zâmbet subtil pentru a arăta că a fost ușor amuzată de comentariul acestuia.
Într-un fel, Noah are dreptate. Olivia le critică mereu relația sexuală fără ca măcar a ști cum este. Și-a cam meritat insulta. Bine, adevărul este că nici Luka nu depune vreun efort pentru a o face să se simtă confortabil. Acesta este încă un motiv pentru care nu este suficient de bun pentru ea. Nici măcar nu a reacționat când Noah s-a luat de iubita lui. Gand la gând, Noah începe din nou.
- Ce? Acum ai amuțit? spune privind insistent către Luka, de parcă ar vrea să îl bată ca pe sacul de box. Întotdeauna există tensiune între ei și de prea multe ori a fost nevoie de încă o persoana pentru al îndepărta pe Noah de Luka înainte să-l omoare. Ceva s-a întâmplat între ei, însă nimeni nu a avut vreodată curajul să întrebe, așa că a trebuit să ne obișnuim cu tachinările lor răutăcioase. Nu ști să-ți aperi iubita sau...
- Încetează! explodează Malik deodată. Toată lumea fiind mirată de reacția acestuia. Dacă l-ai cunoaște pe Malik ai ști că el nu se enervează atât de ușor, este o persoana pașnică și răbdătoare. De ce vrei să începi o ceartă în ultima zi de școală? Tu chiar nu-ți dorești măcar o vară fără probleme cu poliția?
-În fine, ați aflat ultimile noutăți? întrebă Melanie.
-Ce noutăți? ziseră uimite Megan și Olivia.
-Se dă petrecere duminica la Jordan! Uite, scrie și pe fluturaș!
Megan smulse invitația din mâna lui
Melanie și citi atent informațiile:* Petrecere de începerea vacanței de vara
* Ora 19:00
* Strada Fulton
* Băutură si pizza gratis-Fetelor, veniți pe la mine intâi, da?
-Normal, Olivia! răspunse Megan.
-Luka, tu vii la petrecere? adăugă Roșcoveață.
-Nu prea vreau, prefer să stau acasa și să citesc o carte.
-Nu ți se pare ca ești cam fătălău? zise Noah triumfător.
-Gata, nu vă mai insultați. Și Luka, este prima zi de vacanță, vino măcar pentru mine.
CITEȘTI
One Week (pauza)
Mystery / ThrillerUn grup de liceeni se trezesc prada greșelilor facute. Acestea le afectează viitorul și relația cu persoanele apropiate. Trecut/a prin experiențe traumatizante care imprimă cicatrici fizice și psihice, unul/una dintre ei alege răzbunarea ca scop al...