Capitolul 3

56 6 0
                                    

San Francisco, duminica, ora 17:00

Fetele nu inteleg de ce nu sunt pregatita sa am o relatie... Sunt un magnet care atrage numai persoane toxice... Ele nu pot intelege prin ce am trecut... Nu este usor ca iubitul tau sa te insele cu propria sora...

-Pamantul către Megan, mai ești cu noi?Iar ești cu capul in nori? se prostii Olivia.

-Imi pare rău, despre ce vorbeati?

-Te întrebam cu ce ai de gând să te îmbraci.

-Sunt deja îmbracata...

-Glumesti, nu-i așa? Nu poți merge în halul ăsta la prima petrecere a verii.

-De ce n-aș putea?

-Pentru că nu ai de unde să știi cu cine te poți întâlni acolo! răspunse Melanie, crescandu-i un zâmbet uriaș pe chip.

- Nu începeți din nou! Nu! Terminați odată cu subiectul ăsta că plec!

- Bine, oricum aveam altceva de rezolvat acum, precizase Mel.

-La ce te referi? întreabă entuziasmată Olivia.

- Diseară..... Trebuie să ți-o tragi cu Luka.

- Poftim?! Ai înnebunit? În niciun caz!

-De ce nu, ce ai de pierdut?

-Du-te naibii, te ai lovit la cap?

-Nu, dar cred ca voi doi sunteți într-o relație prea copilăroasă și ar trebui să mai avansați.

-In fine, spuse Melanie, am auzit un zvon despre Kai că s ar fi despărțit de Sarah.

-Si eu ce ar trebui sa fac cu aceasta informatie? Ti se pare ca am fata de barfitoare?

-Off, da prostuta esti! Nu vezi ca iti batem apropouri?! Totusi, am vazut cum te priveste... Plus ca e si foarte atragator.

Acum că mă gândesc mai bine, au dreptate. Kai este foarte sexy. Este extrem de deștept, foarte amuzant și înalt. L-am văzut de câteva ori uitându-se insistent la mine. Ce observ prima data la el sunt ochii de un albastru smarald. Parcă privesti la orașul ăla din "Vrăjitorul din oz". Plus că întotdeauna este amabil cu mine.

-Este dragut, dar, momentan, nu am nevoie de o relatie...

- Bine.... Hai să ne alegem hainele.

                                                       - Kai

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Kai

One Week (pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum