VEDA

2.1K 155 67
                                    

Herkese selamm (böyle bölüme başlamayı çok özleyeceğim)
Bu kitabı hazırlamaya başlarken bu kadar okunacağını bu kadar seveceğinizi düşünmemiştim.
Herkese çok ama çok teşekkür ederim.

Yizhan'ı çok uzun zamandır seviyorum ve shiplediğim tek çift.
Onlar hakkında yabancı fanların hazırladığı bir çok gönderiyi çevirip sizlere sundum.
Bu süreçte biliyorsunuz nefret yorumlarıda aldım maalesef👐🏻 yorucu anlarda oldu.
İki güzel adamın sevgisine inandığım için pişman değilim hiç olmadım. Bu kitabı hazırladığım için de.

Buraya her bölüm hazırladığımda sizinle paylaşacağım şeyler için çok heyecanlı oluyordum. Fotoları düzenlemek analizleri çevirmek vakit alıyordu ama heyecanım hepsine değiyordu.

Sizler de bu heyecanı benimle paylaştınız. Bölümleri heyecan ile beklediniz, tekrar teşekkür ederim.

Bu zamana kadar kalbini kırdığım biri olduysa özür dilerim🙏🏻 elimden geldiğince bölüm isteklerinize ya da yorumlarınıza yanıt vermeye çalıştım.

Güncel bir olay olursa yine buraya yazarım büyük ihtimal ama onun dışında büyük ihtimalle artık bölüm gelmeyecek.
Ama Bir bakarsınız "DÖNDÜM!" Bölümü hazırlarım ama şimdilik yb beklemesin kimse diye bu duyuruyu hazırlıyorum🤍

Neyse dediğim gibi umarım sonraki kitaplarımda (ne ile ilgili olur bilmiyorum) sizleri yorumlarda yine görürüm☺️

Duygusallaştım yine sjdk
Bu kitaba başladığım zaman ki heyecanımı mutluluğumu hatırlıyorum günde iki bölüm bile attığım oluyordu dayanamayıp🥺şimdi veda bölümü hazırlıyor olmak tuhaf hissettiriyor. Bir devrin kapanışı dermişim sksk
Neyse sizleri çok seviyorum bana insta ya da twitter hesabımdan ulaşabilirsiniz . Çok öptüm

YiZhan moment/AnalizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin