3. Bölüm

29 7 50
                                    

053*:sözünü tutma sırası gecem

Gece:ne yapmamı isticeksin?

053*:bir ay boyunca sigara içmemeni

Gece:bunu yapmayabilirim ve sende hiçbir şey diyemezsin.

053*: ama yapıcaksın.

Gece:evet, yapıcam

053*:işte değişmeyen bir özelliğin daha verdiğin sözleri tutuyorsun.

Gece:neusee

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

053*:bugün okulda ne için kavga ettin?
(18.10)

Gece:canım istedi!

053*:benim tanıdığım gece sadece biri ona saldırırsa kavga ederdi.

053*:8. Sınıftayken boks dersi alıyordun ve hiç sevmiyordun. Annen kendini koruman için aldırıyordu. Sen ise herşeyi konuşarak çözme taraftarıydın.

Gece:bazen her şeyi konuşarak halledemiyomuşuz hayat bana bunu öğretti.

053*:sen ne yaşadın gece? Bir şeyler seni değiştirdi ve ben bunu bir türlü öğrenemedim.

Gece:bu seni zerre ilgilendirmez!

053*:hayattaki hedefin ne gece?

Gece:yok ki

053*:ortaokuldayken çevrendeki insanlar senin psikolog olacağını düşünürdü. Ama sen avukat olacağını dile getirirdin.

053*:her zaman babanın seninle gurur duymasını isterdin ama şuan yok diyorsun. Hayatta olsaydı kim bilir neler düşünürdü...

Gece:ama değil. Annemi, babamı, çocukluk aşkımı ve gerçek arkadaşlarımı kaybettim:(

053*:asya teyze biz ortaokuldayken yaşıyordu. İzmir'e gelince bir şeyler oldu. Ama ne oldu hiçbir fikrim yok.

Gece:annemi nerden tanıyorsun?

053*:asya teyzeyi severdim...

Gece:neyse

Gece çevrimdışı

053*:kaç bakalım her türlü öğreneceğim.

053* çevrimdışı

Gece:
Bugün 22 Mart 2018. Bundan tam 4 sene önce annemi kaybetmiştim. Gözlerimin önünde tek yakınımın tek dostumun yok oluşunu izlemiştim. Hayat bana asla acımamıştı.

Her sene bugün annemin mezarına gider ölümünü engelleyemediğim için defalarca kez özür dilerim...

22 Mart 2014

O aptal adam evdeki içki şişelerini kırdığım için beni dövüyordu.
Üvey babam olucak o adam benden sinirini alamamış olduğu için annemi dövüyordu. Onu engellemek istiyordum ama beni bağladı için elimden hiçbir şey gelmiyordu. Yalvarmaya başladım. O aptal adama yalvarıyordum. Gözü kararmıştı yalvarışlarımı umursamadan vurmaya devam ediyordu.

Anneme çok sert vurmuştu. Kafası sehpa kenarına çarptığı için bayılmıştı.

O aptal adam annemin öldüğünü düşünüp kaçmıştı. Annemin yanına gitmek için uğraştım ama çok sert bağlamıştı. Anne diye seslenmeme rağmen ses vermiyordu. Başından kanlar akmaya devam ediyordu.

Bir süre sonra komşular gelen sesler üzerine kapıyı kırmışlardı. Ambulansa hemen haber verdiler. Komşulardan biri annemin nabzını ölçüp önce bana sonra diğer insanlara ardından tekrar bana dönüp fısıltıyla "ölmüş" dedi.

Annem düştü yerden kalkmadığı gün benim de ruhum ölmüştü.

O aptal hapse girmemişti. Annem geri gelmiyordu o yüzden bu benim için hiçbir şey ifade etmiyordu. O anlar gözümün önünden bir türlü gitmiyordu.


Selam çukulatalarım. Bu bölümü diğer bölümlere göre daha uzun yazmaya çalıştım. Biliyorum beni çok seviyorsunuz nxnxhdhd.
Ama merak etmeyin bende sizi çok seviyorum




Bilinmeyen MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin