(Part-4)Z

2.3K 86 0
                                    

"သူေတာ့သူပဲ ဒါ​ေပမယ့္​သူမဟုတ္​ပါ ..."

ဒီ​ေန့ joy ကို​ေတြ့ဖို႔ Denniel​ေဆးရံုသို႔​ေရာက္​လာခဲ့၏။ joy ရဲ့အခန္းကိုမသြားခင္​သူ႔ဒက္​ဒီႏွင့္အရင္​သြား​ေတြ့ျဖစ္​သည္​။
joy ရဲ့က်န္းမာ​ေရးအ​ေျခအ​ေနကို ဒက္​ဒီ့အား Denniel​ေမးၾကၫ့္​မိ​ေတာ့ ...

"အင္း​မိန္း​ခ​ေလးရဲ့အ​ေျခအ​ေနက​ေကာင္းပါတယ္​တစ္​ခုပဲ သူ႔မွတ္​ဥာဏ္​တစ္​ခ်ိဳ႕​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေနတယ္​လို႔​ေျပာတယ္​ဒါ​ေပမယ့္​အဲ့ဒါဘယ္​လိုမွတ္​ဥာဏ္​ေတြလဲဆိုတာ​ေတာ့ သူမ​ေျပာဘူး ...
သားသူငယ္​ခ်င္း စိတ္​ပညာကၽြမ္းက်င္​ဆရာဝန္​ေလးနဲ႔​ေဆြး​ေနြးဖို႔ လုပ္​တယ္​ဆို ...
အ​ေျခအ​ေနက​ေရာ...
သူဘာ​ေျပာလဲ ... "

"ဟုတ္​တယ္​ဒက္​ဒီ ကၽြန္​ေတာ္​လဲ Mark ကို​ေမးတယ္​ဒါ​ေပမယ့္​လူနာရဲ့ personal ျဖစ္​လို႔​ေျပာလို႔မရဘူးတဲ့ ...
မွတ္​ဥာဏ္​ေတျြပန္​သတိရလာ​ေအာင္​ကုသမႈ​ေဆြး​ေနြးမႈအျပင္​အခ်ိန္​အနည္းနည္း​ေလာက္​လိုလိမ့္​မယ္ေျပာတယ္... "

"ဒါဆို သားDenniel တို႔က ဒီမိန္းခ​ေလးကို ဘယ္​လိုဆက္​လုပ္​ဖို႔ စဉ္းစားထားလဲ ... "

"အခု​ေလာ​ေလာဆယ္​သူဘာမွမ​ေတာင္းဆို​ေသးဘူး ...
ကၽြန္​ေတာ္​တို႔ဘက္​က​ေတာ့ သူ​ေတာင္းဆိုတဲ့ အတိုင္း လိုက္​ေလ်ာ​ေပးဖို႔ စဉ္းစားထား ပါတယ္​ဒက္​ဒီ ... "

"ဒက္​ဒီလဲ သူ႔ကို​ေဆးရံုကလူ​ေတြ​ေမးရင္​သားရဲ့အသိမိတ္​ေဆြတစ္​ေယာက္​လို႔ပဲ​ေျပာထားတာ ဘယ္​သူမွ​ေတာ့ သံသယမဝင္​ပါဘူး ...
ဒါ​ေပမယ့္​သူမိသားစုကို​ေတာ့ အသိ​ေပးရမယ္​ထင္​တယ္​သား ... "

"ကၽြန္​ေတာ္​ေမးၿပီးပါၿပီ သူ႔မွာမိသားစု မရိွဘူးလို႔​ေျပာတယ္​ၿပီး​ေတာ့ အရင္​ေနခဲ့တဲ့​ေနရာကလဲ ဒီ​ေနရာနဲ႔ အရမ္း​ေဝးတဲ့​ေနရာမွာ​ေနတာလို႔​ေျပာတယ္​.... "

"မိသားစုမရိွ ဘယ္​အရပ္​မွာ​ေနမွန္း မသိ​ေပမယ့္​ဒီမိန္းခ​ေလးက ဘယ္​လိုအရပ္​ေဒသမွာျဖစ္​ျဖစ္​ဘယ္​လိုလူ​ေတြနဲ႔ပဲ​ေတြ့​ေတြ့ လိုက္​ေလ်ာညီ​ေထြ ျဖစ္​ေအာင္​ေနတတ္​တယ္​...
သူဒီ​ေဆးရံုမွာရိွေနတဲ့ အခ်ိန္​တိုအတြင္းမွာ​ေဆးရံုဝန္​ထမ္း​ေတြ တျခားလူနာ​ေတြနဲ႔လဲ ရင္​ႏွီး​ေအာင္​ေနတတ္​တယ္​...
ဘယ္​မွာျဖစ္​ျဖစ္​ပတ္​ဝန္းက်င္​နဲ႔ လိုက္​ေလ်ာညီ​ေထြ​ေနတတ္​တာက သူ႔ကို လူခ်စ္​လူခင္​မ်ား​ေစတဲ့အခ်က္​ပဲ ... "

အချစ်စစ်၏ကံကြမ္မာ(Normal)Where stories live. Discover now