sezon2 11.bölüm

801 42 11
                                    

(3yıl sonra )

İsimler değişti
Luna:karol
Matteo:rugerro

Rugerrodan:
Karol oleli 3 yıl oldu onu hala unutmadım ama cande aldı bir sevgilim var çok tatlı bir insan onu çok seviyorum ama karol kadar değil bugün yeni bir iş teklifi aldım oraya gidiyorum artık eskisi gibi kızlara ilgim  yok çünkü bunu karol u kaybettiğim an anladım iş yerine gittim yavaşça yukarı toplantı odasına çıktım bir den gördüğüm şey ile şok oldum karşımda k-karol vardı bana hoşgeldiniz bay rugerro dedi o o ölmemiş ama ben onu aldattim ben bunu nasıl yaptım o o çok daha büyümüş ve iyi bir iş sahibi olmuş tıpkı önceden hayal ettiğimiz gibi o an gözümden yaş geldi karol ile beraber çalışıyoruz olucak ama ben onu arkadaşım gibi goremem hayatım değişecek toplantı bitti karol un odasına gittim odada oturmuş fotoğraflara bakıyordu ben gelince hemen fotoğrafları kaldırdı ve bana ne oldu dedin o kadar soğuk ki içim acıyor ona baktım ve seni hala çok seviyorum karol dedim o ise alaylı gülerek sen beni mal mi sandin herhalde seni affedecek değilim sn o kadar aşağılık bir insansın ki senden nefret ediyorum dedi o an ona yaptığım herşey gözümün önünden geçti resmen ona çok acılar yasattim o beni asla afetmeyecek eve doğru yola çıktım eve girdim cande koşarak nasılsın aşkım diye yanıma geldi iyiyim dedim bana sarıldı ve gomlegimi çıkardı ben ise izin vermedim cande yi üzerimden ittim o an bu evde karol ile yaşanan şeyler gözümün önümden geçti resmen piskolojim bozuldu. ..

Uuuu yeni sezon nasıl 💙

Rugerro hakettiğini çekecek 💜

Karol un yeni halini beğendiniz mi🌈

Sınır 💙
10 oy 12yorum 🎊

zorlaki evlilik (lutteo)🍓🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin