Az önce anlatmayı bitirdiği atışlar konusu hakkında çözmesi için kolay bir başlangıç testini uzatmıştı Taehyung'un önüne Yoongi. Kafeye gelip oturduklarından bu yana neredeyse bir saat geçmişti ve tüm bu vakit içinde Taehyung bir kez dahi itiraz etmeden Yoongi'nin anlattıklarını dinlemiş bazı yerlerde soru dahi sormuştu.
Şimdi önündeki teste odaklanmış sorular üzerinde hızlıca kalemini gezdiren Taehyung'un sağ tarafında oturmuş kahvesini içerken öylece yanındakini izliyordu sesini çıkarmadan sarı saçlı.
Aradan ancak birkaç dakika geçmiş, Yoongi daha kahvesinin yarısına yeni gelmişti ki kalemi bırakıp kendi önündeki gazoza uzanan Taehyung'a kaşlarını çattı gerçek bir öğretmen edasıyla. Hızla elini uzatıp Taehyung'un kolunu yakaladığında gözlüğün ardındaki gözler kendisine çevrilmişti anında.
"Testini bitirmeden içemezsin onu Taehyung." hafif çatılmış kaşlarıyla konuşup esmerin bardağını bırakmasını beklerken diğerinin gözleri koluna dolanmış parmaklara inip yeniden Yoongi'nin yüzüne çıkmış, dudaklarında muzip bir tebessüm belirmişti.
İşte, diye düşündü Yoongi, tanıdığım Taehyung'un vereceği bir tepki geliyor.
Lakin karşısındaki sevdiği adamın yükselinin ikizler olduğunu unutmuş gibiydi bir anlık.
Gülüşü yerini korurken boşta kalan eliyle önündeki testi Yoongi'ye doğru iteklemiş ardından ise sıcak parmakları nazikçe koluna dolanmış soğuk parmaklara yumuşacık değmişti.
"Bitirdim ki ben soruları Yoongi hyung." diye mırıldanıp gülüşünü genişlettiğinde elindeki bardağı işaret etti gözleriyle "Şimdi içebilirim mi demek oluyor bu?"
enişte değil abi diyeceksiniz
basketbol kaptanı min yoongi:
doğruyu söyleyin bana
taehyunga büyü mü yapıyorsunuz siz arada
kızmayacağım cidden merak ediyorum sadece
namucan:
ben yapsam yapsam
imperio yapar kölem ederim taehyungu kendime
iki böceğin çiçeği:
ben büyü yapmam yaptırırım şahsen
kırık asayı verip sersemlet attırırım
belki ters tepince düzgün biri olur sonunda 🤷🏻♀️
basketbol kaptanı min yoongi:
şaka gibisiniz cidden
belki de taehyungu sizin elinizden kurtarmam gerek
delirtmiş bile olabilirsiniz aşkımı 🥺
namucan:
iftira bu
senin aşkın delirtti bizi asıl