"Deli misin sen Taehyung?!" saniyenin yarısında kendini suyun içinde bulan Yoongi sonunda düz durup gözlerini açabildiğinde şok içinde ellerine bakan Taehyung'a doğru bağırmaktan geri kalmadı. Aptal çocuk aniden itekleyivermişti kendisini suya!
"Ben, be-ben..." en az Yoongi kadar Taehuyng'un da şaşırdığı belliydi tavırlarından. Yoongi'nin bunu fark edecek kadar sakin olduğu falan yoktu ne yazık ki. Omuzlarını birazcık geçen suyun içinde bağırmaya devam etti Taehyung'a.
"Ne istiyorsun sen benden ya?! Uğraşma benimle artık Taehyung. Kimseye de söylemeyeceğim sevdiğimi istemiyorum tek bir şey daha, tamam mı? Sırılsıklam oldum senin yüzünden!" sinirden dolan gözlerini yumup yumruklarını suya geçirdikten sonra saçlarından süzülen suları durdurmak adına geriye yaslamıştı kapalı gözleriyle. İçinden de kendine söylenmeye devam ediyordu, sırılsıklam aşıktım zaten bir de somut olarak ıslandım, harika her şey cidden...
Derken, kapalı gözlerini açmasına neden olmuştu bir ses. Çok da yabancı değildi, az önce kendisi de aynı suya düştüğünden alışkındı bu sese. Bu kez şok içinde açılan gözler Yoongi'ye aitken kendisine doğru gelen Taehyung'a bakıp nefesini tuttu.
Ne işi vardı şimdi bunun burada?
Neden her kaçmak istediğinde daha bir yanına geliyordu?
Neden bu kadar güzel olmak zorundaydı?
Böyle yumuşacık bakmasa olmaz mıydı sanki?..
"Bağırmadan konuşur, içindekileri dökersen ben de sakince anlatacağım." kadife gibi çıkan ses ile dişlerini bastırdı Yoongi, konuşmaya başladığında her şeyi söyleyecekti ve bunu böyle bir ortamda yapmak istediğini hiç sanmıyordu "Biraz daha sessiz kalırsan da ben başlayacağım konuşmaya ve ben susana kadar ağzını açmana izin vermem asla." zorunda bırakılmasaydı.
"İstemiyorum ben devam etmek." kedi gibi çıkan sesinden dahi anlaşılan kırgınlığı küçük burnunun kızarmasına neden olurken karşısındaki çocuğun gözlerini fark edecek durumda değildi Yoongi "Söylemedim yıllarca evet ama korktuğumdan değildi öyle iyi biri ki aslında ben bir şekilde de olsa kaybetmek istemedim onu, tamam mı?"
Sonunda dayanmayan göz yaşlarından biri yuvarlanıp çoktan ıslanmış yanağı üzerinden kaydığında hızla sildi elinin tersiyle Yoongi "Şimdi ise yıpranmış bir ipin ucunda duruyor ve ben yapmak istemiyorum bunu, yeterince hırpalandım evet daha fazlasına da hazırım ama arkadaşlığını kaybetmek istemiyorum işte en azından."
Karşısındaki kızarık gözlere bakıp zorlukla yutkundu Taehyung, başını Yoongi'nin haricinden bir yöne çevirip duraksadıktan sonra yeniden yaşlı gözlere dönüp mırıldandı "Başkasını seviyor dedin."
Minik dudaklarını büzüp omuz silkti Yoongi, canı yanıyordu bunu her düşündüğünde bir de sesli söyleyince şimdi daha bir ağrımıştı göğsü "Seviyor çünkü, çok güzel birini seviyor." kendi içini yakan şeyleri bir çırpıda söylediğinde ise kaşlarını çatmasına neden olacak bir tepki gelmişti Taehyung'tan.
Koca elini yüzüne kapatıp en az eli kadar koca bir kahkaha bırakmıştı aralarına öyle ki gülmeye devam ederken suyun içinde birkaç adım atmıştı Yoongi'ye doğru ve iki kez suya gömülmüştü. Hiç etkilenmemiş gibi gülüşüne devam ederken Yoongi'nin karşısında durmuş su içindeki yüzünü aynı Yoongi'nin yaptığı gibi sıvazlamıştı elleriyle. Uzadığından alnına, yüzüne yapışmış saçları geriye yatırmış sarı saçlının nefesini kesmişti.