Sabah erkenden holdinge ayak bastığım gibi kahve makinesine koştum. Uyanmış sayılmazdım. Kahve makinesine kapsül yerleştirdikten sonra gözlerimi ovuşturarak bardağımın dolmasını bekledim. Gözlerim mola odasının beyaz duvarında ki saate gitti gözlerim, saat henüz sekizdi. Dokuz gibi holdingimizin büyük patronu geliyordu.
Kendisi gelmeden, en ufak bir dosyaya bile dokunmama kızıyordu. Gelir gelmez beni odasına çağırır, ikimize kahvaltı söyler ve işe koyulurdu. Senelerdir böyleydi bu. Aramızdan akarsu bile geçmezdi. Son bir haftadır kozmetik mağazasında ki maceram yüzünden benim ile dalga geçip duruyordu. Tüm holdingde Doğan bey yüzünden domates gibi geziyordum. Kahvemi yudumlayarak yavaş yavaş masama doğru gittim saat yavaş yavaş ilerliyordu, ilk gelen çalışanlardan biriydim bugünde, erken gelmemi fırsat bilerek diğer bilgisayarları açtım, masaların üzerini topladım. Tam, patronumun odasına girip hava alması için camları açacaktım ki, arkamda ki öksürük sesiyle ürkerek arkamı döndüm.
"Günaydın," diyerek kendini odasında ki koltuğa attı. Gülümseyerek, "Hayırdır? Eslem mi uyutmadı? Sude'mi uyutmadı Doğan beyciğim?" demem ile suratıma yastık yemem bir oldu. "Teşekkür ederim ya hiç gerek yoktu," demem ile bu sefer gülümseyen o oldu. Hemen sonra lafına girdi.
"Tüm hafta düşündüm, Avrupa'ya açılmak istiyorsak, Avrupa'ya açılmış bir holding ile ortaklık yapmamız lazım. Bir kaç araştırma yaptım. Listeleri masana bıraktım, gerekli mailleri at hepsiyle görüşelim, toplantı yapalım farklı holdinglerle illa ki buluruz kabul edecek birisini."
Beraber hızlı bir kahvaltı yapmamızdan hemen sonra Doğan bey'in istediği gibi mailleri yolladım. Bir kat saat sonra cevap veren ilk şirket Erdemoğlu Holding'ti. Gelen maili görür görmez Doğan beye aktardıktan hemen sonra gönderenin ismine baktım. Google'de arattığım isim, Erdemoğlu Holding'in sahibinin oğlu ve Holding'in başına geçecek isimdi anlaşılan, hemen bir patrona mail atarmış gibi hızlıca yazdığım mesajı yolladım. Bir kaç dakika sonra cevap gelmesine şaşırmıştım. Mesajın içeriğini gördüğümde ise, başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.
Gönderen: suskun.erdemoglu@erdemoglu.com.tr
Alıcı: aylingursel@turkmenholding.com
Konu: Aşk İksiri
Bana ödettiğin parfümlerin parasını unutmadım, ortaklığımız boyunca hesabını sorma vaktim olacak. Erdemoğlu Holding ile ortaklığınız hayırlı uğurlu olsun Sayın Aylin Gürsel hanım, toplantıda görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suskun Bey (Bey Serisi)
RomanceHayatımın bir kozmetik marketinde değişeceği aklıma gelmezdi. Bugün 14 şubat Sevgililer günüydü ve ben her zaman ki gibi kendi kendime hediye almaya gelmiştim. Derin bir nefes alarak anında parfümlere doğru ilerledim. Teker teker hepsini sıkarak kok...