Xiao Xingchen:
Ahogy megvirradt tudtam, hogy itt az idő.. Tudtam, hogy most fognak elválasztani Xue Yangtól örökre.
Nem mertem kimenni a lakrészemből, hiszen féltem, hogy meglátom a holttestét.. Azt viszont biztos, hogy nem élném túl.
Nem sokkal később valami zavargást hallottam, így végül kilestem a szobàból."Ez nem igaz.. Mégis hogy lehet?! Hogy a fenébe szökhetett meg?
Hogy nem vettétek észre ti ütődöttek? "Hallottam meg az előbbi beszédet, mire kimerészkedtem.
-Ki szökött meg? -kérdeztem.
-Hogy hogy ki? Hát Xue Yang! Reggel már nem volt a cellàjában. - mondta az egyik férfi.
-Ohh.. Ennek örül.... -hagytam félbe a mondatot.
-Vagyis ez szörnyű! -mondtam, majd visszamentem a szobámba.Annyira örülök.. Hihetetlenül boldog vagyok, hogy megszökött, és él.
Hálàt adok a teremtőnek, hogy épségben megúszta.Végül nem találták meg Xue Yangot.. Hiàba keresték napokig, de nyoma veszett.
***
Pár hónappal később viszont elhagytam a Lan klànt,és én is a keresésére indultam, de sehol sem találtam, így elvonultam.
Baoshan Sanren tanítványa lettem.
Több mint egy évig tanultam ott kultiválást, és egyéb dolgokat, miközben próbáltam segíteni az embereken.. Leginkább az árva gyerekeken.Fogadalmat kellett tennem, ha egyszer elhagyom a hegyet, akkor többet nem térhetek oda vissza.
Nem is akartam elmenni onnan..hiszen jó volt elvonultan élni.. Minden békés volt.. Egészen addig, amíg híreket /pletykákat nem hallottam Xue Yangról.. És nem éppen jókat.
Az a hír járta, hogy Xue Yang fenyegeti a falusiakat,illetve meggyilkolt egy egész klánt.
Nem tudtam elhinni.. Hogy tehetne ilyet az én kedves Xue Yangom?Így végül elhagytam a hegyet, hogy bizonyosságot találjak... Nem hittem ezeknek a rosszindulatú pletykàknak.
Ahogy kerestem Yang-ot, találkoztam az utam során egy Song Lan nevű kultivàtorral.
Kb egy korosztály lehettünk, így hamar összebarátkoztunk, és megértettük egymást.
Ezentúl vele folytattam az utamat.Sok embert kikérdeztünk, és mindenki megerősítette, hogy Xue Yang megtette azokat a szörnyűségeket.
A szívem összetört, és nem akartam elhinni, hogy ilyen gazember lett belőle.. Egy gyilkos.. Egy bűnöző.
Jobb is, hogy nem talàlkoztam vele többet.. Fájt, de nem is akartam őt látni, hiszen tisztàtalan, amiket ő tesz.
Úgy látszik már teljesen más utakon járunk.Végre amikor megtalálhatnám az egyetlen szerelmemet.. Miért kell ilyeneket hallanom róla? A szívem szakad meg, hiszen még mindig szeretem őt.. Mindennél, és mindenkinél jobban, de tudom, hogy a mi életünk már nem fér össze.
Vágyok rà, hogy újra láthassam, és megölelhessem azt az embert, akivel egykor felnőtté váltam.. De félek, hogy már rá se ismernék...
YOU ARE READING
Ma dao zu shi/The untamed: Xiao Xingchen x Xue Yang!
FanfictionXue Yang, és Xiao Xingchen története lesz feldolgozva kicsit másképp. :) Figyelem! A történet +18-as részeket, és erőszakot tartalmazhat! Yaoi!+18