Másnap!

284 24 0
                                    

Xiao Xingchen:

Másnap reggel kipihenten keltem Song Lan mellett.
Ahogy kinyitottam a szemeimet a mellkasàt láttam csak, hiszen szorosan ölelt magàhoz.
Egyből eszembe jutott a tegnap este. Nagyon jól éreztem magamat,bàr amit este mondott azzal nem tudtam még mindig semmit sem kezdeni.
Song Lan kedves, okos, és helyes férfi.. De én valahogy még így is folyton Xue Yangra gondolok.
Szeretem őt, bár tudom,hogy nem szabadna, hiszen ő rossz úton jár.
Óvatosan kimásztam a karjai közül, majd mentem a konyhàba, hogy reggelit készítsek magunknak.
Sok minden járt a fejemben.

Nem sokkal később megjelent Song Lan a konyhàban.
-Jó reggelt szépségem! -mondta Song egy nagy mosollyal az arcán, aztàn megpuszilt engem.

-Jó reggelt!  Moss kezet, és reggelizzünk. -mondtam neki mosolyogva kedvesen.

A reggeli közben beszélgettünk, de egyikünk sem hozta fel az estét.
-Mit szólnál hozzá, ha létrehoznánk egy saját klánt?.
Egy olyat ami a közös eszményekre épül.

-Ez szuper ötlet. -mondta Song mosolyogva.
-Hozzuk létre a kettőnk klánját. -egyezett bele.
-És mit szólnál, ha ma mondjuk elmennénk vásárolni a vàrosba? -vetette fel az ötletet.
-Jajj Song.. Minek annyi minden? -kérdeztem kuncogva.
-Hát egy ilyen gyönyörű teremtésnek sok minden jár. -simított az arcomra, majd nyomott az ajkaimra egy puszit. Megilletődtem ugyan, de hagytam.. Jól esett.
Nem mondtuk ki ugyan, de úgy viselkedtünk egymással, mintha egy pàr lennénk.. Kivéve a szeretkezést.. Nem feküdtünk le egymással egyszer sem.

***
Nem sokkal később el is kezdtük lassacskán megalapítani a saját klánunkat.
Embereket toboroztunk, és az eszményeinket hírdettük.

Xue Yang:

Már mindenhol kerestem Xiao Xingchent, de amikor  nagy nehezen megtaláltam egy másik férfivel az oldalán láttam meg.
Azonnal elkapott a féltékenység, és a düh.
Dühös voltam Xingchenre.
Mégis hogy lehet egy másik férfivel?!
Xiao hozzám tartozik, és senki máshoz.. Nem adom senkinek sem ilyen könnyen. 

****
Másfél héttel később:

Xiao Xingchen:

Song Lan Baixue-templomába mentem, de az út kihalt volt, majd ahogy a templomba értem mindenhol holttestek hevertek.
Mindenkit meggyilkoltak a templomba.
-Ki tehette ezt?! -szörnyűlködtem el, amikor megláttam Song Lant megijedtem.
-Song Lan! -szaladtam oda hozzá.

-Xingchen!  A szemeim!  Nem látok. -mondta  pánikba esve, mire megnéztem az arcát.
-Ki tette ezt veled? -kérdeztem, és éreztem ahogy a szemeimbe könnyek szöktek.

-Xue Yang... Xue Yang itt járt.
Megölt mindenkit, aztán elvette a látásomat.
Annyira sajnálom Xingchen.. Nem tudtam őket megvédeni.
Tönkre tette a közös helyünket. -mondta Song keservesen.

-Semmi baj Song Lan. -öleltem őt magamhoz. Nem tudtam elhinni, hogy a kedves Xue Yang tette.
Ő sosem volt ilyen.. Bármikor amikor vele voltam,kedves, és figyelmes volt.
-Minden rendbe fog jönni. Szeretlek..-simítottam az arcára.
-Biztos, hogy Xue Yang tette mind ezt? -kérdeztem pityeregve.
Fájt így látni a legjobb barátomat..azt akit szeretek.  Hiszen ő olyan jó ember.. Nem ezt érdemli.

-Ő volt.. Láttam őt. -biztosított róla.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ma dao zu shi/The untamed: Xiao Xingchen x Xue Yang! Where stories live. Discover now