"Aile, sadece kan bağın olan insanlar demek değildir, seni önemseyen ve senin önemsediğin insanlar demektir."
- Sue Richards"Kozmik ışınlar tarafından değişime uğrayan Fantastic Four, insanlardan kaçmayı deneyebilirdi. Ama bunun yerine, buyeni güçleri bir aile bağı gibi gördüler ve insanlığın yararına kullanmaya karar verdiler! Mr. Fantastic, zaten nam salmış dahi bir biliminsanıydı ama sonradan dördü de meşhur kahramanlar haline geldiler."
Üyeler: Mr. Fantastic (Reed Richards), Human Torch (Johnny Storm), Iınvisible Woman (Susan Richards), Thing (Ben Grimm)
Merkezi: Baster Binası, New York
Müttefikleri: Agatha Harkness, Alicia Masters, Lyja Storm, Silver Surfer, Wyatt Wingfoot
Düşmanları: Doctor Doom, Frightful Four (Korkunç Dörtlü), Wizard, Male Man, Pupper Master, Red Ghost (ve süper maymunları), Klaw
İlk görünüm: Fantastic Four #1 (1961)
Mr. Fantastic'in vücudunun uzayabileceği en yüksek mesafe: 457 m
EN ÖNEMLİ 4 FANTASTİK GÜÇ
1. Human Torch: Kendisinin yanan görüntülerini yaratabilir; karşısındaki düşmanının hangisinin gerçek Johonny Storm olduğunu tahmin etmesi gerekir.
2. Mr. Fantastic: Vücudu o kadar esnektir ki üzerine gelen kurşunların hızını kesebilir.
3. Invisible Woman: Zihniyle şeffaf ama katı nesneler yaratabilir. Örneğin çeşitli taşıtlar ya da silahlar gibi.
4. Thing: Zırh delici mermilere, aaşırı sıcağa ve aşırı soğuğa direnebilir. Uzayda ve okyanusun derinliklerinde de hayatta kalabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanlar ve Kötüler
غير روائيBu çalışmamızda "Kahramanlar ve Kötüler 101" ders notlarımızdan derlediğimiz altın bilgileri sizlerle paylaşıyoruz.