[ Marvel ] Doğaüstü Kurtarıcılar vs Canavarlar

64 4 0
                                    

"Bu ürkütücü türler, "süper" kavramının içine "doğaüstü" kavramını da katmışlardır! Mistik boyutlardan gelirler ve insan aklının alamayacağı güçleri barındırırlar. Ve eğer dikkatli olmazsanız, sizin peşinize de düşerler!"

 Ve eğer dikkatli olmazsanız, sizin peşinize de düşerler!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Doğaüstü kurtarıcılar: Ghost Rider, Blade, Caretaker, Kurt Adam

Korkunç düşmanlar: Dracula, Nightmare, Blackheart, Efendi Ppandemonium, Sattanish

Arada kalanlar: Daimon Hellstrom



HAKKINDA İLGİ ÇEKİCİ BİLGİLER

℘ Doğaüstü bir tehditle baş etmek için bir kahraman mı arıyorsunuz? Dr. Strange meşgulse bir de Dr. Voodoo'yu deneyin. O da Büyücülerin Efendisi sıfatını taşıyor.

℘ Annesi kendisine hamileyken bir vampir tarafından ısırıldığı için Blade, vampirlere karşı tam bir bağışıklık kazanmıştır. Kendisi bir gündüzgezen olmuştur yani güneş ışığından etkilenmeyen bir vampir. Blade, Dracula gibi kötü vampirlerle savaşır.

℘ Jack Russell normal (sayılabilecek) bir gençtir, ta ki Kurt Adam'a dönüşene kadar. Bunun 18. yaş günü partisinin tam ortasında meydana gelmesi biraz acıklı oldu.

℘ Efendi Pandemonium'un kolları iblislerle yer değiştirmiştir ve bu da ona karanlık güçlere hükmetme yetisini bahşetmiştir. Ayrıca vücudunda yaşayan iblis sürücü Rakasha'yı da kontrol edebilmektedir.

℘ Nightmare, rüyalardan aleminden gelen bir iblis lordudur. reamstalker adlı atının üzerine biner ve kötü insanların uyuyan zihinlerinin peşine düşer. Eğer Nightmare aklına eseni yaparsa tüm insanlık kabuslarla dolu sonsuz bir uykuya dalar.

℘ Sattanish oldukça güçlü bir şeytani varlıktır. İnsanlara çoğunlukla yeşil derili, boynuzlu bir yaratık olarak görünür ve karnında sivri dişleri olan ikinci bir suratı da vardır.

℘ Vampierlerin Efendisi Dracula, Ddr. Doom ile bir anlaşma yapar ve İingiltere'yi bir vampir devletine dönüştürmeye çalışır.

℘ Ghost Rider, içine cehennem ateşi zerk edilmiş zincirleri salıp, onları kontrol etme yeteneğine sahiptir. Bazen uçlarına sivri kancalar ve oraklar da ilave edilmiş olur.

℘ Ghost Rider'ın en büyük silahı Kefaret Bakışı'dır. Düşmanı etkisiz hale getiren bu bakış, karşısındakinin masum bir insana yaşattığı bütün acıları bizzat deneyimlemesini sağlar.

℘ Aslında birden çok Ghost Rider vardır ve bunlardan bazıları motor kullanmaz. Kullanılan vasıta bazen bir yarış arabası bir at, bir ayı ve bir köpekbalığı bile olabilir.


Soru: Daimon Hellstrom kahraman mı, düşman mı?

Cevap: Her ikisi de! Şeytan'ın Oğlu sıradan insanlara tepeden bakar. İşine geldiğinde kahramanlarla müttefik olur ama aşağılık yanı ön plana çıktığında Baron Zemo gibi kötülük efendileriyle birlikte kalır.


• • •


"Virüsler, kimyasallar, serumlar, radyasyon, zehirli atıklar, uzaylı alaşımlar... Bilimsel bir sakarlık ya da riskli bir deney sonucu bu tehlikesli maddeler, normal insanları uyumsuzlara, canavarlara ve süper güçlü suçlulara dönüştürebilir."

Canavarlar: Carrion (Malcolm McBride), Lizard (Dr. Curtis Connors)

Maddeye hükmedenler: Graviton (Franklin Hall)

Enerji varlıkları: Klaw (Ulysses Klaw), Living Laser (Arthur Parks)

Süper Mucitler: Gri Gargoyle (Paul Duval), Molten Man (Mark Raxton)



Paul Duval'ın Gri Gargoyle'a dönüştüğünde ağırlığı: 261 kg

Lizard ve Molten Man'in ağırlığı: 249 kg

Molten Man'in dayanabileceği en yüksek sıcaklık: 260 °C

Lizard'ın kuyruk darbesinin hızı: 113 km/s

Molten Man'in kaldırabileceği en fazla ağırlık: 40 ton

Living Laser'ın ulaşabildiği en yüksek hız: 299.792 km/saniye



EN BİLİMSEL 6 SÜPER GÜÇ

1. Gri Gargoyle: Sağ elinin bir dokunuşuyla kurbanlarını bir saatliğine taşa çeviriyor.

2. Lizard: Kesilen uzuvlarının yerine yenileri çıkıyor ve diğer sürüngenlerle telepatik bağ kurabiliyor.

3. Molten Man: Tehlikeli boyutlarda sıcaklık ve radyasyon yayabiliyor.

4.Graviton: Yerçekimi gücüne sahip; uçabiliyor ve rakiplerini yerde ezebiliyor.

5. Klaw: Sesin yavaş formu; saf sesten yapılmış objeler yaratabiliyor.

6. Living Laser: Fotonlardan meydana gelmiş; kendi bedenini silah olarak kullanabiliyor.



HAKKINDA İLGİ ÇEKİCİ BİLGİLER

℘ Klaw, Black Panther'ı (T'Chaka) öldürür ama varisi olan T'Chala'ya kaybeder. Daha güçlü olmak için ellerinden birini, sonik bir silahla değiştirir ve bir sonik dönüştürücü cihazıniçine atlar. Artık yaşayan bir sese dönüşmüştür.

℘ Tony Stark, Arthur Parks'ın bir patlamada öldürüldüğüne inanmaktadır. Aslında Iron Man'in zırhı Arthur'un dağılmış parçacıklarını yanlışlıkla ele geçirmiştir. Daha sonra Arthur yaşayan bir lazer formunu alır.

℘ Kimyager Paul Duval'ın eline bir iksir damlar ve onu yaşayan bir taşa dönüştürür. Tüm bedenini de yaşayan bir kayaya dönüştürme yetisi kazanmıştır ve tek bir dokunuşla başkalarını da heykele dönüştürebilmektedir. Taş formundaki duval, büyük güç ve dayanıklılık kazanarak, durdurulması güç bir suçlu olan Gri Gargoyle'a dönüşür!

℘ Dr. Curtis Connors, orduda görev yaparken bir kolunu kaybeder. Sürüngenler konusunda takıntılıdır ve onların kopan organlarını yeniden çıkartabilmesini feyz alarak sürüngen DNA'sı bazlı bir serum geliştirir. Bu serum kolunun yeniden çıkmasını sağlar ama aynı zamanda da onu dev bir kertenkeleye dönüştürür.

℘ Carrion olarak da bilinen irijinal "yaşayan ceset" (Miles Warren, Jackal'ın klonu), Peter Parker'ın DNA'sını kullanarak dokungaçlı bir "Örümcek-Amip" yaratır. Spider-Man bu canavarı Carrion'un üzerine fırlatır ve canavar Carrion'u midesine indirir.

℘ Başlarda, efendi bir adam olan Curtis Connors, içindeki Lizard karakterine direniyordu. Zamanla, Lizard karakterini yaptığı kötülüklerin mazereti olarak kullanmaya başladı. Hatta oğlunu bile kertenkeleye dönüştürerek yardımcısı yaptı.

℘ Max Raxton adındaki biliminsanı radyoaktif bir meteordan sıvı, metalik bir alaşım elde eder. Ama bu alaşım üzerine dökülür ve onu acımasız Molten Man'e dönüştürür. Üvey kızı Liz (Harry Osborn'un karısı) değişmesine yardım etmek ister ama aşırı öfkesinin üstesinden gelmeyi başaramaz. 



Fanboy/fangirl olarak siz hangisini seçerdiniz? :) Doğaüstü Kahramanlar mı? Canavarlar mı?

Bir sonraki bölümün Kahramanı/Kötüsü: Red Arrow vs Killer FrostSizlerin de altın bilgilerini bu satır arasına bekliyoruz :)

Kahramanlar ve KötülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin