-Christels synsvinkel-
Vi stod nu udenfor nandos og skulle til at gå ind da niall hiver fat i mit håndled og siger " du ved godt du er smuk ikke?" Jeg rødmede "og endnu smukkere når du rødmer" og jeg rødmede igen. irriterende. Jeg stod i mine egne tanker lidt da jeg opdager at niall stier på mig MEGET "det er uhyggeligt det der" Sagde jeg med et lille grin "hvad?" Sagde niall "du stirrede" sagde jeg niall smilede bare og kiggede lidt ned. sødt. bagefter vi havde stået der lidt tid gik vi ind på nandos.
~SENERE PÅ DAGEN~
vi var kommet hjem og klokken var snart 20:00 ingen af os var rigtig sultne fordi vi var på nandos tidligere " jeg må nok se at komme hjem ad" sagde jeg og begyndte at rejse mig op men niall stoppede mig "hvorfor bliver du ikke bare her sammen med mig?" Spurgte niall "jeg har jo ikke noget at sove i eller noget?" Spurgte jeg "du låner bare noget" sagde han "hvor skal jeg sove?" Spurgte jeg, jeg har egentlig ret mange spørgsmål "du har 2 valg nr. 1 er inde hos mig nr. 2 er på sofaen?" Sagde han "jeg vælger..... Nr. 1" jeg kunne se et smil på hans læber da jeg sagde det. Haha
-nialls synsvinkel-
Jeg blev sindssygt glad da Christel sagde det nok fordi jeg er lidt forelsket i hende. Men det er alt for tideligt vi har jo næsten lige mødt hinanden det ville bare være underligt hvis jeg spurgte hende
-Christels synsvinkel-
"Har du noget jeg kan sove i?" Spurgte jeg igen et spørgsmål "øhh ja vil du låne en af min t-shirts?" Spurgte han " ja det kan jeg da godt" sagde jeg da han var på vej op af trappen nok op til hans værelse. Og lidt efter kom han tilbage med en t-shirt i hånden "her" sagde han og kastede den over til mig "du kan gå op og skifte på mit værelse oppe af trappe, første dør til højre" sagde han "tak" svarede og gik. Jeg kunne høre niall komme op af trappen heldigvis nåede jeg lige at skifte da han kom ind. Han kiggede hurtigt på mig og gav mig elevator blikket "mine øjne er her oppe" sagde jeg han kiggede hurtigt op og smilede men så ned igen og så lidt skuffet ud og nu vidste jeg hvorfor. Jeg havde helt glemt man kunne se mine lår! Med ar efter at have skåret i mig selv "niall?.........." Spurgte jeg han kiggede op igen med tåre i øjnene "hvorfor.." Spurgte han jeg kiggede ned og der trillede en tåre ned af min Kind. Da jeg kiggede op igen så jeg niall stå foran mig. Han tog sin finger under min hage og fik mig til at kigge ham i øjnene og spurgte "hvorfor har du gjort det?" Jeg kiggede ned igen og sagde "det var i sommers fordi mine forældre blev skilt og min Xkæreste slog op med mig og lige siden er det hele blevet værre hver gang jeg bliver ked af det eller trist så kan jeg kun tænke på det" sagde jeg med hulk imellem pludselig kunne jeg mærke nogle arme rundt om mig det var self. Nialls og jeg krammede ham tilbage han sagde "bare lov mig du ikke gør det igen" jeg svarede " så længe jeg er her så lover jeg dig det" og kiggede ham i øjnene.
-------------------------------------------
Hvad syntes i om historien skriv i kommentarfeltet 🙏🙏🙈❤️❤️❄️
YOU ARE READING
Even if the stars are falling down
FanfictionDenne fan fiktion handler om en pige der hedder Christel. Hun har langt lyst hår og blå øjne. Christel syntes selv at hendes liv er perfekt men hvad sker der når hun møder den mystiske lyshårede fyr ved navn niall horan læs med og find ud af det!!❤️