Ready to run! #2

118 8 0
                                    

-Christels synsvinkel-
Jeg vågnede af mit irriterende vækkeur klokken var 09:00. Jeg skulle gøre mig klar til at mødes med niall ved starbucks i dag. Jeg fik først i bad, så tog jeg tøj på og så makeup. Klokken var ved at være 12:00 så jeg skulle nok gå nu! Da jeg kom hen til starbucks så jeg niall stå henne ved hjørnet. Han smilte til mig og jeg smilte tilbage til ham og begyndte at gå hen til ham "Hej niall" sagde jeg "hej smukke" svarede niall. Jeg rødmede og jeg tror han opdagede det! "Det er sødt når rødmer" sagde han jeg grinede bare lidt af ham. Vi gik hen til indgangen sammen og bestilte og satte os ned ved et bord. Ligepludselig sagde niall "glad for at du sagde ja" jeg svarede "glad for at du spurgte" sagde jeg og smilede til ham. Vires navne blev råbt op og niall gik op og hentede det vi bestilte. Vi sad på starbucks og snakkede til kl. 13:30 indtil min far ringede! ( F-far M-mig)
M- hallo?
F- Christel hvor er du?
M- jeg er på starbucks hvorfor?
F- med hvem
M- niall hvorfor ??
F- du skal ikke snakke med drenge du ikke kender!!!
M- det kan du ikke bestemme!!
F- kom hjem NU!
M- nej!
Og så lagde jeg på "hva' så?" Spurgte niall "det er bare min far der er mega overbeskyttende. Jeg må ikke snakke med drenge" svarede jeg "så du er sur på din far" spurgte niall "ja sådan lidt" svarede jeg og kiggede ned "hey du kan da bare tage med hjem til mig så?" Sagde niall "okay svarede jeg. Og så gik vi der var ca. 10 min. Fra parken hjem til niall.
(10 min. Efter)
Jeg stod foran et kæmpe hus sammen med niall "bor du her selv?" spurgte jeg "ja" svarede han med et lille grin og gik ind og jeg gik efter. Jeg hang min jakke op og satte mine sko i gangen og gik videre ind efter niall bagefter kom man ind i et kæmpe køkken som førte ind til en stue hvor vi satte os i sofaen og snakkede
(Senere på dagen)
Vi havde snakket i flere timer tror jeg for jeg var sulten! "Er su sulten?" Spurgte niall "ja lidt" svarede jeg "skal vi tage på nandos?" Spurgte niall "ja det kan vi godt" svarede jeg

Even if the stars are falling downOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz