-Christels synsvinkel-
Jeg var ved at gøre mig klar til at møde med ham der Christopher. Så jeg tog tøj på, make-up og sådan noget, og skulle til at tage af sted da niall kom ud i gangen og sagde "godmorgen smukke" "godmorgen niall" svarede jeg "tager du til samtale nu?" Spurgte han "ja, så du er alene i lidt tid nu" sagde jeg og grinede lidt. Jeg gav ham et kys på kinden og gik. Jeg var på vej hen til samtalen med Christopher da niall ringede til mig. Underligt.
N=niall C=Christel
-------------------------
N- hey baby
C-Hej niall hva' så?
N- jeg keder mig!!!
C- og det ringer du til mig og siger?
N- ja jeg tænkte måske du havde en ide til hvad jeg kan lave?
C- ring til de andre drenge eller sådan noget?
N- okay det gør jeg. Miss You
C- miss You too
--------------------------
Skøre niall, men nu keder han sig da ikke mere. Det gør jeg så i stedet for der er stadig 1 hel times kørsel tilbage, ja der var ret langt
-niall's synsvinkel-
Jeg ringede til Harry for at se hvad han lavede
N=niall H=Harry
-----------------------
N-hey mate hvad laver du
H- ingenting hvad laver du?
N- heller ingenting, kommer du ikke over til mig, Christel er ikke hjemme så vi kan spille FIFA?
H- jo da er der om 5 min.
---------------------------------
Og der sad vi resten af dagen!
-Christels synsvinkel-
Jeg var endelig nået frem til den store bygning. Wow det var et Stort sted! Da jeg kom der ind var der en stor reception hvor der stod en kvinde bag disken, jeg gik der hen og kvinden sagde "kan jeg hjælpe dig med noget?" "Øhm ja jeg har et møde med Christopher her Kl. 12:00" sagde jeg hun tjekkede sin computer og sagde "ja, følg efter mig" og så gik hun og jeg gik efter. vi gik hen til elevatoren og gik ind i den hun trykkede på knappen der stod '5 sal' på. der var lidt akavet stilhed indtil elevatoren sagde 'ding' og dørene åbnede og der kom en lang gang til syne. Vi gik hen til den 5. Dør på højre hånd og på den stod der Christopher Jones på. Kvinden gik ind og jeg gik efter "Christopher din aftale med Christel starter nu" sagde hun og gik "kom ind og sæt dig ned Christel" sagde han og kom hen med to kopper kaffe og satte sig ned.
ESTÁS LEYENDO
Even if the stars are falling down
FanficDenne fan fiktion handler om en pige der hedder Christel. Hun har langt lyst hår og blå øjne. Christel syntes selv at hendes liv er perfekt men hvad sker der når hun møder den mystiske lyshårede fyr ved navn niall horan læs med og find ud af det!!❤️