-Christels synsvinkel-
Og der sad jeg i midten af et stort rum, i en stol ved et kontor bord, overfor Christopher, som vil have mig som model, mig helt seriøst, MIG, helt ærligt jeg forstår ham ikke hvis jeg var ham ville jeg have hyret en eller anden mega smuk pige som var tyndere end mig og pænere end mig, jeg mener er det ikke det at være model går ud på? Mens jeg sad der i mine egne tanker var Christopher ude og hente et slags test ark som man skulle udfylde. Jeg vendte mig om da jeg hørte døren åbne og lukke, og jeg så Christopher komme ind ad døren, han kom hen til mig gav mig arket og sagde "nu skal du udfylde det her ark og bagefter går vi ind i et billedeprøve rum og tager nogle prøve billeder hvis de bliver gode skriver vi en kontrakt med dig og hyre dig som model, okay?" "Øhh okayy" sagde jeg og gik hen i sofaen der stod i enden af rummet. efter ca. 30 min. Gik jeg hen og afleveret sedlen til Christopher. Efter ca. 10 min. Igen gik han hen til mig og sagde "det ser jo fint ud, lad os gå ind i det andet rum og tage de prøvebilleder" jeg gik lige så stille efter ham, ind i et andet rum hvor det var noget hvidt papir der var rullet ud og der var noget lys der lyste på det hvide papir og et kamera "prøv at stille dig hen foran kameraet, på papiret og så smil til kameraet" sagde Christopher "okay" sagde jeg og stilte mig hen foran kameraet og smilte, de tog ca. 5 billeder og så sagde de at jeg var færdig. Vi gik ud af døren og ind på kontoret for at kigge på billederne. Jeg håber virkelig de er gode. Nok 20 min. Senere havde vi diskuteret om billederne var gode. Christopher hev et stykke papir op af sin skuffe og gav det til mig sammen med en kuglepen han sagde "hvis du vil kan du blive model lige nu, og jeg vil råde dig til at skrive under for du kan få en fantastisk karriere ud af det" jeg tog kuglepenen og skrev under på papiret og gav det til Christopher, jeg gav Christopher hånden og sagde "tak fordi jeg måtte komme" vi gik ud til døren sammen og sagde farvel. jeg gik ud til min bil og kørte hjemad. Da jeg kom hjem kunne jeg se at Harry var her jeg gik ud af bilen og ind af døren og hørte med det samme at de sad inde i stuen og spillede FIFA. Jeg gik ind i stuen og sagde Hej til drengene men de svarede self. Ikke så jeg gik ind på mit værelse for at stene på min MacBook. Lidt efter kom niall op på mit værelse "hey niall" sagde jeg "hey Christel, hvornår er du kommet hjem?" Spurgte han "for ca. 20 min. Siden" grinte jeg 😂😂 "nå øhm okay, jeg tænkte faktisk lidt på om du ikke ville med til galla i aften?" Spurgte han "i aften som i dag?" Sagde jeg "øhm ja hvis du vil?" Spurgte niall "øhm jo tak niall" sagde jeg glad og gik hen og krammede ham. Kl. Var ca. 17:00 og jeg skulle være klar Kl. 18:00 så lagde det sidste makeup og satte hår og tog min kjole på hvis jeg skulle være ærlig lignede jeg lidt en isdronning men det er ligemeget Kl. Var ca. 18:00 og jeg gik ned ad gangen og ind i stuen i mine stiletter, jeg så niall stå i stuen på sin mobil, jeg grinte lidt og han vendte sig om og sagde "waow" jeg rødmede lidt. hvorfor gør jeg så tit det? "Skal vi tage afsted" sagde niall med et gigantisk smil på læben. da vi var halvvejs igennem gallaen, havde mig og niall fået lidt få meget at drikke, så vi stod ude i gangen og kyssede eller rettelse snavede niall hviskede "skal vi ikke tage hjem" og det hviskede han med en meget sexet stemme og jeg nikkede meget smilende. da vi kom hjem og op til døren træk niall mig tilbage så vi stod op af døren, han begyndte stille at kysse mig fra halsen og op til munden, vi begyndte at snave. niall åbnede stille døren og gik ind, han gik ind på hans soveværelse med mig i hælene og lukkede døren.
Og i kan vidst gætte hvad der skete efter det😏😂🐷
•undskyld jeg ikke har opdateret i så lang tid men har haft lidt problemer med depression og sådan noget så men håber i kunne lide det•❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Even if the stars are falling down
FanficDenne fan fiktion handler om en pige der hedder Christel. Hun har langt lyst hår og blå øjne. Christel syntes selv at hendes liv er perfekt men hvad sker der når hun møder den mystiske lyshårede fyr ved navn niall horan læs med og find ud af det!!❤️