Uzun zamandır aklımda olan kurguyu sizinle paylaşmak istiyorum.Iyi okumalar.<3
Baba,mecbur muyuz gitmeye ya?"Kaşlarım aşağı indirerek baktım."İşlerimi biliyorsunuz kızım.Hem sen alışıksın değişik şeylere.
Şimdi hazırlanmaya git."Daha fazla yalvarmadan odama ilerledim.Eskiden olsaydı kendimi tuvalete kilitleyip ikna ederdim ama şimdi kazık kadarmışım.
Bu 9.şehir değiştirmemiz ve artık gınağa gelmişti.9 lise değiştirdim ayriyetten.Siz düşünün 9. Sınıftan beri sürünüyorum.
Off baba,niye gidip de esnaf ya da ne bileyim tamirci olmadın?Tanıdığım erkek arkadaşlarımdan bazıları sanayide sen niye gitmiyorsun?Ama o zaman yine sürünürdük.
Bavulumun cırtcırını çektikten sonra son kez odama baktım."Aslında fıstık yeşili renkli olan odam daha güzeldi ama pembe oda sende çok büyüktün."Babamın sesiyle irkildim.Mübarek borazan yutmuş."Geldim!."diyerek kapıyı açıp çıktım.Elveda Samsun.
-İstanbull-
"Kızım beğendin mi evi?"Alıştığım bir şey daha şu soruydu."Evet anne odam o kadar güzel ki banyosu bile bana özel beğenmememi bekleme."Gerçekten güzeldi.Ama kesinlikle şaşırtıp evinkini kullanacaktım."Hımm.Bu arada 3 hafta sonra okulun açılıyor kaydın yapıldı buradaki liseye."WTF?Ben niye hatırlamıyorum?"Anne bu sefer nereye yazdırdın beni yine kız koleji mi bak önceden söylim olmaz ya çok sıkılıyorum."Babam sigarasinin dumanını verirken bana ima ile baktı."Erkek olunca sıkılmıyorsun yani?"Babama şaşkınca baktım."Cık cık cık.Baba aşk olsun ya."Annem sırıtarak bana döndü.
"Neyse.Seni hani şu lise birde izmirde olan arkadaşın Numan yok mu hani buraya taşınmışlardı."Güya bana sırılsıklam aşık olan çocuk."Hı var."
"Annesini aradım lisesini sordum çocuğun Özel Ata Lisesiymiş.Oraya o çocuğun sınıfına kaydetireceğim yarın seni.11-D tamam mı unutma.Senin gelmeyeceğini biliyorum otur evde."Vay anasını ben nerdeydim acaba sen bunlara karar verirken."İyi,ben yatmaya gidiyorum."deyip kalktım.Yanaklarindan öptükten sonra odama geçtim.Yorgunluktan geberiyodum.Telefonumdan rastgele bir şarkı açıp yastigimin altına koydum.O boğuk gelen sesle uyumaya bayılıyordum.
☀
Yüksek sesle çalan şarkımı duyduğum zille durdurdum.Sıkıntıyla yerimden kalkıp sadece bir kere çalan kapıya kalktım.Tabii ki de sayıyordum.
"Beni buldunuz zaten keyfinden kalkmak isteyen!"Kapıyı açtığımda hiç beklemediğim bir şeyle karşılaştım.Lan kalbim durdu!Hani sen ilk aşka inanmıyordun salak?Ilk defa birisinden hattâ tanımadığım birinden bu kadar etkilenmiştim.
Düşüncelerimi bölen sesine hayran kalmıştım.Kulağına götürdüğü telefonu almadan konuştu"Pardon,yanlış geldim."Sen arada hep yanlış gelsen mi ne?
"Ha alo,aşkım sen hangi katta oturuyorsun?"Hoppa!Gözleri hala bendeyken kapıyı sertçe kapattım.İlk defa birinden etkilenmenin verdiği yükselmeye çok sert yere çakılma yaşamıştım.Sıkıntıyla içerı gidip yarıda kalan şarkıyı dinlemeye devam ettim."Adaletin bu mu essahtan Dünya?"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARI KIZ//Yarı Texting
Teen FictionYüksek sesle çalan şarkımı duyduğum zille durdurdum.Sıkıntıyla yerimden kalkıp sadece bir kere çalan kapıya kalktım.Tabii ki de sayıyordum. "Beni buldunuz zaten keyfinden kalkmak isteyen!"Kapıyı açtığımda hiç beklemediğim bir şeyle karşılaştım.La...