0.3

85 5 11
                                    

  Dediğm gibi normal bir okul değildi burası.Karşımda yarı çıplak mı desem 3 tane kız öğretmenler masasının üstünde oturuyorlardı ve ayrıca gözleriyle sınıfta olan erekekleri inceliyorlardı.Konuşmalarını dinlemeye başladım.Kızıl kafalı birisi çakma sarışına doğru konuştu.

"Begüm burası artık favorimiz.Baksanıza.Gerçi 11-F de de çok taş var ama burdakiler de kaya gibi.Hem can sıkacak bir kız bile yok."

Allah allah ya ben neyim?Yanlarındaki esmer olan sınıf listesine baktı.

"Yalnız Ceyda herhalde yeni geldi bilmem ama burada sadece bir kız ismi var."

  Salçalı ay aman kızıl olan Ceyda ona göz devirdi.
"Ya?Başka sınıftan gelmiştir yararlanmak için.Ama bende buna müsaade etmeyeceğim!"

  Fake sarışın Begüm esmer olan kızı dürtüp "Adı neymiş Ahsen o sürtüğün?"diye sordu.             

   Şaşkın halde olanları dinleyen Numan'ın yanından ilerleyip masanın ucundan tutup onların düşmesini sağladım.Bağırışmaları sınıfta yankılandığı sırada ellerimi birbirine çarptım.

  "Adım,Cansu Fake sarışın Begüm olan.Size bir 'sürtük'olarak değil de bir insan gibi cevap vereceğim.Babamın işi dolasılığıyla bu sefer de buraya taşındık. Şu an adını bile hatırlamadığım bu liseye de.Siz bu halinizle beni görmeden tanımadan sürtük olduğuma karar kıldınız.Ben sizi uzaktan dinleyerek kendi adıma utandım ama o kelimeye en çok siz yakışıyorsunuz şu halinizle.Şimdi o 'taşlarla'sizi çarpmamı ve daha fazla ağır laf duymamanızı istemiyorsanız defolun sınıfınıza!"diye bağırdım.

  Kızıl olanlı Ceyda göz devirerek ve kollarını göğüs hizasında birleştirerek sırıttı sıçan.              

"Bitti mi hikâyen?"Ona sırıtarak baktım.
"Devam edersem senin ve bu iki çaylakların için hiç iyi olmaz.Bu hikâye değildi ama sana istersen Şekerlemeli hikâyeler anlatabirim.Seviyen buna müsait gibi duruyor." Sınıfta alkış koparken kızıl yüzünde saç rengini belli ediyordu.

  "Ya?Sen sabah sabah yürek mi yedin acaba?Esprilerin de senin gibi iğrenç.Senden korkmuyorum ve defolmuyorum sıkıntı mı var?Hoş, olsa da seni takan kim?"dedi yapmacık bir gülümsemeyle.

  "Ben sabahları kahvaltı yapamıyorum canım.Dokunuyor.Espri anlayışın buysa zevkine bayıldım.Bence benden korkmalısın çünkü seni burdan koşarak  göndermek senin için büyük bir skandal olur." deyip göz kırptım.

  "Bu aralar kaşıyacak birisi yoktu.Sen fazla kaşındın." dedi ve bana yaklaştı.

  Numan aramıza girip mesafeyi açtı."Hey hey durun kızlar.Cansu sakin ol.Bence hiç şansın yok Ceyda çünkü Cansu 7 yaşından beri dövüş egıtimi alıyor ve çok başarılı uyguluyor.Karşında altın madalya var, uzak dur derim ama çok geç.Kıl tereyağına düştü."Haklıydı.Saçlarımı kolumdaki tokayla bağlayıp Numan'ı aradan ittim.

  Yürüdüğum gibi bana bir tokat atmaya çalıştı dediğim gibi sadece çalıştı ve karavana.Elinden tuttuğum gibi ters çevirip bir tekmeyle yere serdim onu.Üstüne çıkıp baktım."Şimdi korkuyor musun benden hıh?"dedim sırıtarak."Bırak beni!"cığlandı."Olmaz ki domates salçası ilk önce akıllan diye bir iz bırakacağım sana."diyip zaten neredeyse yarımı açık olan okul gömleğini çekiştirdim ve göğüsünün üstüne 3 tırnağımı sertçe sürttüm.Acıyla bağırdı.Oh olsun!
 
  "Bak çaylakların ile simgeniz olsun bu üç iz.Şimdi siktirip gidin." deyip onu kaldırdım ve o iki kızın üstüne fırlattım onu."Bu burada bitmeyecek!"diye çıktı çaylaklarıyla.

  Video çekenlere dönüp çemkirdim."Kapatın lan şu videoları!Sıra size gelir yoksa Armutlu helvalar!"Hepsi kapattıktan sonra kahkaha attım."Ne dövdüm ama lan!"diyip sırama doğru yol aldım.Sınıfta kahkaha time oluşurken birisi seslendi."Yanlış dedin kız hem dövdün hem sövdün."Numan bana bakarak "Haklı." dedi ve kahkaha attı.La ilk günden ne ekşınlar yaşadım ben yaw shsbxh.

...
Uzundu bu bölüm benceee

Ekşın nasıldı sizce?

Hadi  ben kaçtım

Bb🧡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SARI KIZ//Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin