Recommended song= GOT7 - You calling my name
-No one POV-
"Bapak ah. Burok siot sekolah ni. Huhu~ aku nak balik! Pasal aku terjebak kat sini?! " kata Mark merenung masa depan. Ehek.
"Aaaaaaaaaa!!! Nak balik!!! Huaaaaaa!!!! Ommaaaa!! Taknak tinggal sini!!!" Jerit Bambam ni. Bapak ah. Tingkatan 5 un cam sial doh.
"Bambam... kejap je pun." Kata mak dia. Mak lawa, anak... puih *meludah*. (Corona woi!)
"Takpe makcik, meh sini saya bawakan dia. Kita sebagai parents harus bersabar. Jadikan allah contoh. Allah iti bersifat? Assobur." Kata ______. Ko teka lah sapa yang berlagak alim ni. Cam siyal doh dia ni. Nama dia jinyoung. Sapa betul? Huhu~
"Yelah. Makcik pergi dulu ye." Kata perempuan sundal eh eh... perempuan sandal bunga itu. Maaf maaf. Tersasul pulak ye.
"Ok makcik! Btw, cantik sandal makcik." Kata Jinyoung.
"Terima kasih. Makcik beli kat kedai sundal. Huhu~" kata makcik itu lalu pergi.
"Encik muda, ada nampak tak bekal saya?" Tanya makcik cleaner pada Mark.
"Tak. Meh saya tolong cari." Kata mark. Tak lama kemudian, terjumpa lah dua ekor beruk sedang melahap bekal makcik cleaner kat dalam semak.
"Woe! Kau curi bekal acik cleaner eh?" Kata Mark.
"Eh tak tak... ni bekal kitaorang." Kata youngjae.
"Youngjae! Sup! Aku dapat bekal pak guard! Mantap wehh.. ada popia carbonara. Bekal makcik cleaner cam ne? Dah berjaya rembat?" Tanya bambam yang baru datang.
"Hayoooo tatau... kantoiii." Kata mark.
"Ohhhh... kau curi bekal aku eh. Meh sini kau." Kata makcik cleaner.
Ohya, lupa plk nak introduce makcik cleaner.
Acik cleaner/30 tahun=
"Eh mak ko tegolek." Latah jaebum yang terlanggar kayu.
"Ko ni pesal?" Tanya Mark.
"Ehem... aku nak ambil barang aku. Jatuh." Kata jaebum.
"Semua murid diminta berkumpul di dewan sekarang!" Kata encik speaker.
"Weh speaker suruh kita pergi dewan." Kata youngjae.
"Amari lah kita. Moh kita." Kata Mark.
~Semua student un kumpul kat dewan~
Semua student baris nak tahu number bilik.
Semua student dapat bilik.
Semua student naik bilik.
"Weh Lelaki galah. Kau dorm apa?" Tanya Jackson.
"Aku dorm najib." Kata Yugyeom.
"Weh. Dorm kita sama ah. Jom ah gi cari dorm najib.
Sementara Bambam~
Dia sampai awal au. So, sebab bosan, dia un gi lah ronda ronda dorm tu.
"Eh, ada bilik tengok wayang ah. Uwau." Kata Bambam lalu masuk ke dalam. Dia un pilih cite.
Mark datang masuk dorm najib tu. Dia tengok takda orang, jadi dia nak cepat cepat pergi cop katil. Masa dia nak ke bilik air untuk letak barang dia, dia lalu depan bilik yang Bambam duk sensorang sambil kusyuk tengok wayang au.
"Tumpa seaheeee... na na na na na na... haaa geri ka heee... kuch kuch hotta heii!" Nyanyi bambam kusyuk layan cite hindustan. Timbullah idea dan akal pemikiran busuk cam longkang Mark tu. Dia pergi ambil sudu pastu letak celah celah bawah pintu tu. Lepas tu, dia ambil kunci yang dikhaskan untuk semua bilik dalam dorm. Dia un apa lagi. Kunci lah di Bambam dalam tu. Bambam pulak tengah kusyuk sangat sebab part tu tengah menari nari. Dia tulis surat pastu selit kat bawah.
From= Orang yang kacak cam shah rukhan.
To= Yang dekat dalam.Ok first, kenal tak Mark? Hensem kan dia. Uu~ kau tau tak? Dia tu role model aku au. Oh ya, kalu nak keluaq tunggu aku buka lah eh. #kusyukngokindia #marklagihensem #akuhensem.
"Haaa puas hati aku." Kata Mark meninggalkan Bambam dalam tu. Nak menangis si Bambam dalam tu.
Sementara itu geng geng ambil SPM tak padan umur.
"Pak guard, mana dorm mahathir?" Tanya Youngjae.
"Ko cari ah sendiri. Bukan besar sangat un sekolah ni. Dah macam tenuk aku kat sini. Bosan aku meronda tempat sama je." Kata eunkwang a.k.a pak guard bertauliah.
"Ko bagitau aje lahhhhh. Eiii." Kata Jaebum acah gangster.
"Dah ko pegi sana! Dorm mahathir ada je kat sebelah dorm najib. Ko pegilah! Kuangjo betoi budak ni." Kata eunkwang.
"Eh, ko diam eh." Kata Jaebum.
Eunkwang lepas dorang pergi be like=
#abaikantypo
Aduhhh... otak tak berapa sot sekarang. Tunggu gila sikit. Huhu~
YOU ARE READING
(LONG HIATUS)Funny School Attack!(GOT7 Fanfic);malay°
Novela JuvenilIkuti dan layan lah perangai perangai cam anak setan GOT7 niii... Sunbaenim kepada stray kids yang memang dah gila nak mampos! Dorang masa ni tinggal kat asmara tau... eh typo... asrama guys. "Weh guys! Jom kita kerjakan Pakcik Yugyeom guys!" "Hanat...